Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Volume van R1 surround speakers lager dan de soundbar K650

(Onderwerp aangemaakt op: 24-08-2017 09:22 PM)
11789 Weergaven
cvdd
First Poster
Opties

Ik heb een soundbar K650 met 2 wireless R1 speakers, als ik deze als surround instel zijn de R1 speaker heel zachtjes in verhouding tot de K650 soundbar die als centerspeaker fungeert.

Ook als ik het in de multiroom app instel ( zie foto )Multiroom app .png

Als de twee R1 speakers los koppel uit het surround systeem ( via de app ) en ze als stereo laat spelen zijn ze wel goed hoorbaar.

Geheel is via wifi gekoppeld

 

Wie weet hoe ik het volume van de R1 speaker harder kan zetten?

De app en de TV ( type UE49KS800 ) laten dit niet toe.

De twee R1 speaker zo hard mogelijk en de soundbar zo zacht mogelijk en dan nog zijn de beide R1 speaker haast niet hoorbaar. ( zie foto )

 

 

Mvg

CVDD

0 Likes

1 Oplossing


Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Replicah
Pathfinder
Opties

Beste CVDD,

 

Het klopt inderdaad dat als u surround instelt dat de surround speakers een stuk zachter zijn dan de soundbar. 

Ik heb zelf 2x een M3 en een M5 en merk ook dat de 2 M3 die ik op surround ingesteld heb erg zacht staan. 

 

Ik heb de set nu een aantal jaar, en heb dit probleem zelf ook nog niet weten op te lossen. 

 

Tot nu toe is er voor zover ik weet nog geen oplossing vanuit Samsung beschikbaar. 

 

 

Ik wens u alsnog veel plezier met uw set. 

 

Met vriendelijke groet,

Replicah


----------------------------------------------------------------------------
Antwoord gevonden op uw vraag? Markeer het bericht als ✓ opgelost! ಠ◡ಠ

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

227 Antwoorden
Oplossing
Replicah
Pathfinder
Opties

Beste CVDD,

 

Het klopt inderdaad dat als u surround instelt dat de surround speakers een stuk zachter zijn dan de soundbar. 

Ik heb zelf 2x een M3 en een M5 en merk ook dat de 2 M3 die ik op surround ingesteld heb erg zacht staan. 

 

Ik heb de set nu een aantal jaar, en heb dit probleem zelf ook nog niet weten op te lossen. 

 

Tot nu toe is er voor zover ik weet nog geen oplossing vanuit Samsung beschikbaar. 

 

 

Ik wens u alsnog veel plezier met uw set. 

 

Met vriendelijke groet,

Replicah


----------------------------------------------------------------------------
Antwoord gevonden op uw vraag? Markeer het bericht als ✓ opgelost! ಠ◡ಠ
Berkepeis
Explorer
Opties

Hallo Samsung gebruikers. Ik las het onderwerp over de M speakers van Samsung. Ik zit ook met dit probleem. Ligt dit niet aan het feit dat je de HDMI ARC ingang moet gebruiken? Zo niet....is hier dan een oplossing voor?

0 Likes
Lot
Big Cheese
Opties

Welkom @Berkepeis!

Heb je die optie al geprobeerd?


---------
Signature-Note10
“I don't think..." -"Then you shouldn't talk", said the Hatter.
0 Likes
Berkepeis
Explorer
Opties

Ik ga dit vanavond even proberen....

Gr jack.

0 Likes
Berkepeis
Explorer
Opties

Ik heb het geprobeerd en dit is het resultaat.

Eerst had ik de soundbar (hw k650) van Samsung met HDMI( geen ARC) en optimale verbonden aan mijn Samsung tv(2013 Soundshare) met de optie op externe speakers.

Ik heb 2 M5 speakers staan in de achtergrond verbonden via de app met de soundbar. 

Nu lijkt het of het geluid wel iets beter is geworden nu ik de HDMI kabel in de ARC optie heb gestoken, zowel tv als soundbar. Hierbij is ook de optische kabel verwijderd. Probleem is nu alleen dat alle apparaten niet allemaal tegelijk aangaan, alleen met afsluiten gaat alles uit. ARC word nu wel aangegeven op de soundbar en ik heb via de app de optie D.in gedaan.

 

Hoop dat jullie er iets mee kunnen.

0 Likes
Tim
GrandMaster
Opties

Hi @Berkepeis, het klopt inderdaad dat de twee apparaten niet tegelijkertijd zullen starten. 

Moderator-signatures-v1-NL You must take your place in the Circle of Life." ~ The Lion King
0 Likes
cvdd
First Poster
Opties

Hallo Allemaal,

Ik heb ook diverse optie geprobeerd.

Via arc aansluiting via optical maar ik kan op mijn tv alleen surround instellen als de speakers via wifi verbonden zijn.

Ik heb contact gehad met de samsung helpdesk en deze gaven aan dat dit klopt.

surround is alleen in te stellen via wifi.

 

Als dit niet klopt hoor ik dit graag

 

Mvg

cvdd

0 Likes
Berkepeis
Explorer
Opties

Het klopt dat de boxen via wifi werken, via een ondersteunende soundbar of een ander apparaat van Samsung (wam270)

Logisch want er lopen geen kabels naar de speakers.

0 Likes
cvdd
First Poster
Opties

Hallo Berkepeis,

 

Je kunt de speakers ook via bluetooth met elkaar verbinden maar dan werkt het surround systeem niet via de TV.

En ook daar zijn geen kabels voor nodig 

0 Likes