Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Samsung Harman Kardon Dolby Atmos soundbar HW-Q90R geen connetie draadloze subwoofer en speakers

(Onderwerp aangemaakt op: 18-04-2024 01:27 PM)
291 Weergaven
ton561
First Poster
Opties
Spoiler
Samsung Harman Kardon Dolby Atmos soundbar HW-Q90R krijg hem niet geconnect met de subwoofer en draadloze speakers achter al half jaar bezig.en pas naar Samsung geweest voor reparatie dus hij is in orde.wie help mijn?
 
0 Likes
10 Antwoorden
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @ton561,

 

Bedankt voor jouw bericht. Als ik het goed begrijp is jouw soundbar nu ter reparatie gestuurd off heb je het al terugontvangen? 

 

Met groet,

Ajay

Community-moderators-signature-jan24-reveal-800x200
0 Likes
ton561
First Poster
Opties

Hoi nee heb hem terugaar de soundbar krijgt geen verbinding met subwoofer en achterspeakers.ze knipperen alle 3 blauw heb heel veel al geprobeerd maar geen resultaat helaas hij zou het moeten doen.zou ik toch iets fout doen?

0 Likes
ton561
First Poster
Opties

Sonde je reageert niet meer ik zou graag een oplossing willen?

0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo ton561,

 

Heb je geprobeerd alles uit de stopcontact te halen voor 30 seconden en is het ook helemaal up-t-date? Je kan ook o.a. de soundbar resetten door op - en + te drukken voor een paar seconden. Laat weten of het werkt. Wanneer het niet werkt raad ik aan het opnieuw aan te melden.

 

Met groet,

Ajay

Community-moderators-signature-jan24-reveal-800x200
ton561
First Poster
Opties

Ja heb al reset gedaan van de soundbar.en hij is geupdate want in mijn samsung app geef tie aan dat er geen nieuwe update is de laatste sta erop.alles van de stroom af 30 sec ook eerst subwoofer stekker erin dan achterspeakers dan soundbar erin druk ik op de knop afstandbediening de ronde knop bovenaan sec of 8 id set kom op de soundbar en ga weer weg en er gebeurt niks.de subwoofer blijft knipperen en achterspeakers ook .

0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Bedankt voor jouw reactie ton561,

 

We raden het dan aan om de soundbar opnieuw aan te melden, Hopelijk kan het snel worden hersteld. Laat weten wanneer je meer informatie nodig hebt.

 

Met groet,

AJay

Community-moderators-signature-jan24-reveal-800x200
ton561
First Poster
Opties

Opnieuw aanmelden hoe bedoel je?

0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo ,

 

Maak gebruik van de onderstaande link kan je het opnieuw aanmelden voor een reparatie met de vermelding dat de defect gekomen is na de vorige reparatie. Laat weten of het lukt.

 

Met groet,

Ajay

Community-moderators-signature-jan24-reveal-800x200
ton561
First Poster
Opties

Nee want voor de reparatie  dee hij precies hetzelfde toen had ik hetzelde aangegeven.

0 Likes