Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Volume van R1 surround speakers lager dan de soundbar K650

(Onderwerp aangemaakt op: 24-08-2017 09:22 PM)
11922 Weergaven
cvdd
First Poster
Opties

Ik heb een soundbar K650 met 2 wireless R1 speakers, als ik deze als surround instel zijn de R1 speaker heel zachtjes in verhouding tot de K650 soundbar die als centerspeaker fungeert.

Ook als ik het in de multiroom app instel ( zie foto )Multiroom app .png

Als de twee R1 speakers los koppel uit het surround systeem ( via de app ) en ze als stereo laat spelen zijn ze wel goed hoorbaar.

Geheel is via wifi gekoppeld

 

Wie weet hoe ik het volume van de R1 speaker harder kan zetten?

De app en de TV ( type UE49KS800 ) laten dit niet toe.

De twee R1 speaker zo hard mogelijk en de soundbar zo zacht mogelijk en dan nog zijn de beide R1 speaker haast niet hoorbaar. ( zie foto )

 

 

Mvg

CVDD

0 Likes
Spring naar oplossing
227 Antwoorden
Stevie8
Explorer
Opties

@BruceH  schreef:

Goed nieuws! De multiroom app is geüpdatet voor iOS13. Kunnen jullie het nog eens testen?


Dag Bruce, het is verdacht stil? Kunnen jullie wellicht een set opsturen naar de gebruikers die wel werkt? 

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Als het na de update nog niet goed werkt zal er nog eens naar gekeken moeten worden, of we kunnen een reparatieverzoek indienen. Als je wilt dat ik een reparatieverzoek indien, dan mag je mij een privébericht sturen met jouw adres- en contactgegevens en daarbij het serienummer en de aankoopdatum.

 

Houd er wel rekening mee dat er buiten de fabrieksgarantie kosten bij komen kijken.

rsz-846676
0 Likes
Carozine1969
Explorer
Opties

Halloooo @BruceH  we zijn weer terug bij af nu. Deze  boxen al eens teruggezonden (toen via BCC voor een reperatieverzoek).  Boxen retour gekregen omdat er NIETS mis is met de boxen individueel. Het ligt aan de samenwerking in surround (zoals ze verkocht werden) wat niet deugd. Dus softwarematig of dergelijke klopt niet. Ik word hier zo moe van. 

Stevie8
Explorer
Opties

Idd het ligt niet aan de boxen maar aan de samenwerking in surround. Als je de min 6 van de soundbar bijvoorbeeld op min 26 kan zetten en de max van de r1 op plus 26 zal het opgelost moeten zijn maar helaas verder dan min 6 en +6 gaat niet... 

Erwin-01
Apprentice
Opties
Helemaal mee eens @Stevie8
Stevie8
Explorer
Opties

Helaas geen reactie. We worden aan het lijntje gehouden. Toch maar naar de stort brengen en een echt merk aanschaffen. Nooit meer Samsung voor mij. Geen reclame dit. 

Erreperrie
Student
Opties

Goede morgen, ik heb hetzelfde probleem ook ervaren dat ik mijn surround speakers bijna niet hoorde. Wat bij mij dus absoluut de oplossing was: als eerste zorgen dat er een surround is ingesteld via de WiFi, daarna met de afstandsbediening van de soundbar het volume zachter zetten en dan vervolgens met de afstandsbediening van de tv het geluid harder zetten, dan hoor ik mijn 2 R1 rear speakers harder gaan, en daar dan het ideale (persoonlijke) volume instellen. Werkt bij mij prima hoop dat ik hier mensen mee blij maak. Ik hoor het graag. Gr Erreperrie 

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

@Erreperrie, Thanks voor het delen! 

rsz-846676