op 06-01-2021 06:41 PM - laatst bewerkt op 18-10-2021 11:43 AM door MartijnK
Ik heb net een nieuwe Galaxy Watch rose 42mm. Dit is de 2e in een week. Want de eerste trilde niet als ik een whatsapp bericht kreeg en ook kwam het bericht niet in beeld. Enkel een geel stipje bij de 9 die ik zag als ik op het horloge keek. Dus geen melding. Samsung gebeld en alles doorgelopen en meldingen staan goed (en gereset). Daarom die teruggestuurd en nu andere ontvangen. Maar..... deze heeft zelfde euvel.
Krijgen jullie wel een trilling bij een WA bericht? En licht het beeld ook op als er eentje binnenkomt?
Dit gebeurt trouwens wel bij andere apps (bijv NOS, socialschools e.d.).
Wie kan me helpen want vind dit heel jammer en een gemis.
Opgelost! Ga naar oplossing.
op 05-11-2020 10:23 AM
Ik heb hetzelfde probleem.
Alle Apps komen binnen op mijn Watch, behalve Whatsapp.
Whats app staat ook gewoon bij de lijst met toegestane meldingen.
Ben al een maand bezig met allerlei mogelijkheden, maar nog niet gelukt.
op 05-11-2020 10:37 AM
Goedemorgen, @ACSmach
Maakt het nog verschil als je de optie Weergeven bij gebruik telefoon aanzet?
Als je kiest voor Geavanceerde meldingsinstellingen, wat staat hier ingesteld?
Heb je de Watch al eens teruggezet naar de fabrieksinstellingen? Maak wel eerst een back-up van je Watch, maar zet deze nog niet direct terug.
Groeten,
Martijn
op 05-11-2020 01:48 PM
Ik heb de oplossing gevonden.
Je moet de telefoon niet op stil zetten.
Je moet een instelling in Wearable zo zetten dat wanneer je het horloge draagt, de telefoon automatisch op stil gaat.
Dan komen alle meldingen door, incl. Whatsapp. Zie hieronder de menu instelling hiervoor.
Tik op alleen weegeven bij dragen
Tik vervolgens op bovenste balk
Zet deze schuif aan, opgelost
07-01-2021 11:22 AM - bewerkt 07-01-2021 11:23 AM
Je kan per app ook nog appart de melding instellingen aan passen. Mogelijk dat het in jou geval bij whatsapp anders ingesteld staat.
Ga in je wearable app naar meldingen -> zoek whatsapp in de lijst -> klik op whatsapp hier heb je vervolgens een paar instellingen waarmee je nog kan spelen.
Hou er hiernaast rekening mee dat je in kan stellen dat wanneer je je telefoon gebruikt de meldingen niet op het horloge komen.
op 07-01-2021 04:04 PM
Allereerst dank je wel voor je reactie.
Als ik bij meldingen naar whatsapp ga, kan ik m alleen maar aan en uitzetten. Verder heb ik daar geen instellingen. Ik heb m gewoon aanstaan.
Heb je nog meer tips/ideeën wat het kan zijn?
op 07-01-2021 04:07 PM
op 08-01-2021 10:05 AM
op 17-08-2021 03:46 PM
Hallo, ik heb exact hetzelfde probleem sinds een paar dagen. Terwijl afgelopen 1.5 jaar het perfect werkte.
Heb geen instelling veranderd, en alles staat nog precies hoe het zou moeten staan.
Er zijn geen nieuwe updates te vinden, Whatsapp verwijderd van telefoon en opnieuw geinstalleerd. Blue tooth verbinding opnieuw gekoppeld, maar ook geen succesvolle actie.
Iemand een idee????
op 18-08-2021 04:26 PM
Hey @Nick31, goedemiddag.
Met wat voor telefoon heb je je Watch gekoppeld? En heb je de Watch ook al eens opnieuw opgestart? Houd hiervoor de onderste knop enkele seconden vast totdat er rebooting staat.
Houd je me op de hoogte?
Martijn
op 18-08-2021 04:43 PM
Met de Galaxy S10. Yes de watch is al een aantal keer opnieuw opgestart.
Helaas nog niet succesvol.
Het vreemde is dat die zo nu en dan wel trilt, maar 80% eigenlijk niet. En dat is dus pas sinds 1 week ofzo.