Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Samsung Galaxy watch 7 batterij issues

(Onderwerp aangemaakt op: 17-04-2025 10:31 PM)
133 Weergaven
VinJ
Apprentice
Opties
Goedenavond,
Bij de aanschaf van mn S25 kreeg ik via Odido de Watch 7.
Hoewel mijn watch 4 nog prima werkt, toch het nieuwe horloge in gebruik genomen.
Van de week wilde ik mijn slaap eens opnemen met het horloge om mijn pols.
's Avonds was de batterij nog 85%, maar se volgende ochtend was deze leeg.
Lijkt me niet helemaal de bedoeling.
Iemand bekend met deze verschijnselen?

Tevens sluit het horloge opnamens via de sportapp Strava na 5 tot 10 minuten automatisch af. Dit lijkt me een instelling?

Tot op heden nog niet tevreden met het horloge, hoofdzakelijk vanwege de matige accuduur.
0 Likes
4 Antwoorden
HansL1
Navigator
Opties
Bij mij werd in de loop van een week /paar weken de batterijduur steeds beter. Van 20 naar 30 uur gegaan. En had in de tussentijd alleen maar meer apps geïnstalleerd en meer sensoren aangezet. Misschien even afwachten. Maar de batterijduur blijft wel matig, elke dag laden vind ik vrij vaak vergeleken met bijv. Garmin
VinJ
Apprentice
Opties
Heb hem juist minder in gebruik vanwege de matige batterijduur. Maar het is het proberen waard.
Ik overweeg een Garmin, zeker vanwege de goede ervaringen die vrienden hebben met de Garmin sporthorloges
0 Likes
HansL1
Navigator
Opties
Gisteren een filmpje op youtube bekeken over batterij besparing op de watch 7 en veel dingen uit gezet die ik toch niet zo belangrijk vind. Nu na 12u gebruik van 100 naar 78 %
0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @VinJ,

Bedankt voor jouw reactie. Het is inderdaad erg bijzonder dat in de nacht jouw batterij helemaal leegloopt en dat de Strava app afsluit. Ik help je graag verder! Ter controle; is jouw Watch7 helemaal up-to-date en had je het al een keer gereset? Zie e.v. de onderstaande link.

https://bit.ly/3PfgRzb

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes