op 06-01-2021 06:41 PM - laatst bewerkt op 18-10-2021 11:43 AM door MartijnK
Ik heb net een nieuwe Galaxy Watch rose 42mm. Dit is de 2e in een week. Want de eerste trilde niet als ik een whatsapp bericht kreeg en ook kwam het bericht niet in beeld. Enkel een geel stipje bij de 9 die ik zag als ik op het horloge keek. Dus geen melding. Samsung gebeld en alles doorgelopen en meldingen staan goed (en gereset). Daarom die teruggestuurd en nu andere ontvangen. Maar..... deze heeft zelfde euvel.
Krijgen jullie wel een trilling bij een WA bericht? En licht het beeld ook op als er eentje binnenkomt?
Dit gebeurt trouwens wel bij andere apps (bijv NOS, socialschools e.d.).
Wie kan me helpen want vind dit heel jammer en een gemis.
Opgelost! Ga naar oplossing.
op 15-10-2021 03:59 PM
op 30-10-2020 10:19 AM
Ik heb een Samsung smartphone en een Samsung Galaxy watch Active2 eraan gekoppeld. Ik stel echter vast dat ik whatsapp meldingen niet binnenkrijg op mijn watch. Ik kan bij 'apps' de notificaties/meldingen niet aanzetten ervan, want whatsapp verschijnt gewoon niet in de lijst van de apps op de Galaxy Wearable app op mijn gsm. Hoe kan ik whatsapp in de lijst van de apps krijgen, zodat ik de meldingen kan aanzetten?
30-10-2020 10:44 AM - bewerkt 30-10-2020 11:56 AM
Ga naar je wear app.
Kies voor meldingen en zorg dat het groene vinkje aan staat bij whatsapp.
30-10-2020 10:50 AM - bewerkt 30-10-2020 10:51 AM
Dit is het juist: dit lukt niet omdat de whatsapp niet verschijnt in de lijst tussen al de andere apps (telefoon, sms, wheather, .... zit er allemaal in, maar NIET whatsapp). Dus als whatsapp app niet in de lijst staat, kan ik de meldingen ook niet aanzetten hé?
30-10-2020 10:57 AM - bewerkt 30-10-2020 11:56 AM
Je zit in de verkeerde instellingen.
Jij geeft aan dat je bij de apps kijkt in de instellingen. (En je omschrijving met wat je ziet maakt dat ook duidelijk)
Je moet kijken bij de meldingen in je instellingen. Zie afbeelding hier onder:
Laat je weten of het gelukt is?
op 30-10-2020 02:49 PM
Bedankt om me zo te willen helpen!
Ik had daar ook reeds gekeken, maar zag enkel de meest gebruikte apps. Na wat klikken kan ik alle apps zien, en bij 'whatsapp' stond 'blocked on phone'. Ik heb dan de notification op mijn telefoon aangezet voor whatsapp, maar daarmee komt die whatsapp nog steeds niet in de lijst te staan van de apps die op de watch geïnstalleerd zijn. Dus al een stap dichterbij, maar nog niet helemaal!
op 30-10-2020 03:15 PM
Het is gelukt dus?
Whatsapp zal ook niet in die lijst komen omdat er helaas geen whatsapp app is voor de watch. Je kan de berichten wel gewoon ontvangen en er op reageren.
op 30-10-2020 04:05 PM
Nee, is niet gelukt. Ik krijg geen berichten binnen van whatsapp, ook al staan de notificaties nu aan.
op 01-11-2020 05:40 PM
Let erop dat je als je standaaard met je telefoon aan klooien bent de apps niet als notificatie op je watch binnenkomen. Alleen als je je telefoon met rust laat komen daarna de notificaties binnen. Dat is een instelling.
op 03-11-2020 05:11 PM
Goedemiddag, @NUN.
Goed dat je ons een bericht hebt gestuurd, ik begrijp dat je bepaalde meldingen niet op je Watch ontvangt.
Ontving je deze meldingen eerder wel op je Watch? Hoe staan de meldingen ingesteld in de Galaxy Wearable-app?
Krijg je wel meldingen van andere apps op je Watch binnen?
Groeten,
Martijn