op 06-01-2021 06:28 PM
Goedenavond,
Ik ben fan van de galaxy buds+ qua gebruik maar krijg regelmatig klachten van de mensen die mij bellen. Zodra zij mij bellen en ik tegelijkertijd iets anders doe dan horen zij dit nog beter dan mijn stem. Elke vorm van achtergrondgeluid (bijvoorbeeld in een bus van andere mensen) gaan dwars door het gesprek heen waardoor ze het moeilijk vinden om het gesprek te volgen. Iemand een oplossing hoe ik dit kan verminderen?
Opgelost! Ga naar oplossing.
op 08-01-2021 11:12 AM
Ik kwam de volgende tip tegen:
Voor mij hielp het volgende en verminderde het achtergrondgeluid dat door mensen aan de andere kant werd gehoord.
Zet de wingtips terug die al op de op de Buds zaten, mocht je die niet gebruiken.
Draag oordopjes in beide oren tijdens een gesprek
Omgevingsgeluid ingeschakeld in Wearable app (gebruiker heeft deze ingesteld op laag)
Onder geavanceerd in Wearable app ingeschakeld Ambient Sound/omgevingsgeluid gebruiken tijdens gesprek.
Ik hoor het graag 😉
op 08-01-2021 09:40 AM
Hi @Anne911,
Welkom op de Community.
Zijn de Buds up-to-date evenals de Wearable app? En heb je de Buds al eens gereset via de Wearable app?
op 08-01-2021 09:44 AM
op 08-01-2021 11:12 AM
Ik kwam de volgende tip tegen:
Voor mij hielp het volgende en verminderde het achtergrondgeluid dat door mensen aan de andere kant werd gehoord.
Zet de wingtips terug die al op de op de Buds zaten, mocht je die niet gebruiken.
Draag oordopjes in beide oren tijdens een gesprek
Omgevingsgeluid ingeschakeld in Wearable app (gebruiker heeft deze ingesteld op laag)
Onder geavanceerd in Wearable app ingeschakeld Ambient Sound/omgevingsgeluid gebruiken tijdens gesprek.
Ik hoor het graag 😉
op 11-01-2021 12:13 PM
op 11-01-2021 12:55 PM
op 11-01-2021 08:19 PM
Beste,
Ik heb hetzelfde probleem met de Buds+. In het begin waren ze perfect en na verloop van tijd kreeg ik ineens reacties van mensen die ik aan de lijn had. Wanneer ik iets verschoof of de kraan ik nooit commentaar....... en ineens was het oorverdovend voor degene die ik aan de lijn had
Heb 2 maanden geleden nieuwe mogen ontvangen en de nieuwe werkte weer perfect......tot 2 dagen geleden. WEER hetzelfde verhaal.
Alles is up to date. Niets aan instellingen veranderd of wat dan ook.
ZOOOOOOO jammer, want ik ben echt verder heel blij met deze oortjes.
Wat te doen ??
Groet Robert
op 12-01-2021 10:24 AM
Hi @Denero,
Wat heb je zelf al geprobeerd? En met welk toestel heb je de Buds+ verbonden?
Zijn de Buds en de Wearable app up-to-date? En heb je de netwerkinstellingen al eens gereset?
Ga naar Instellingen > Algemeen beheer > Resetten en kies daar voor de optie Netwerkinstellingen resetten. Let op! Na het resetten moet je opnieuw verbinden met het netwerk, dus zorg dat je het wachtwoord van je wifiverbinding weet.
op 13-01-2021 09:29 AM
Hallo Bruce,
Onder geavanceerd heb ik de door jou genoemde optie van Ambient sound niet. Ik heb daar alleen de optie om omgevingsgeluid in oproepen aan of uit te zetten. Deze staat nu op aan. En in het begin scherm heb ik omgevingsgeluid op laag staan. Zou dat de oplossing moeten zijn?
Ik krijg ook altijd veel klachten over omgevingsgeluiden.
op 13-01-2021 10:09 AM
@seacitylady, die bedoel ik inderdaad, omgevingsgeluid. Vertaald vanuit het Engels is dat ook omgevingsgeluid.
Gaat het nu beter? 👍