Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Watch4 vergrendelt zich steeds automatisch terwijl ik het draag

(Onderwerp aangemaakt op: 14-02-2022 06:09 AM)
1985 Weergaven
CaatjeS
Pioneer
Opties
12 februari kreeg mijn Watch4 een grote update. Sindsdien valt het mij op dat het horloge zich vaak  automatisch vergrendelt terwijl ik het draag. Via de pincode kan ik het horloge weer ontgrendelen.

Voorheen was dit niet zo, dan hoef je het horloge enkel te ontgrendelen als je het horloge af hebt gedaan om het bijvoorbeeld op te laden. 

Wat kan ik hieraan doen? Omdat ik Google Pay gebruik, vergrendelt het horloge zich, zodra ik het af doe. Maar het begint nu een punt van irritatie te worden.
0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @Members_SBMZYT4,

Bedankt voor jouw bericht en melding hierover. Het is inderdaad niet handig wanneer jouw Watch elke keer vergrendeld. . Wanneer de Watch verbonden is aan een Samsung toestel kan je een foutrapport hierover indienen. Mijn collega's kunnen dit dan verder onderzoeken en nagaan of dit met een update vanuit ons kan worden verholpen.

1. Reproduceer de issue.

2. Leg het vast op foto of video.

3. Open de Wearable-app op je telefoon.

4. Tik op het meer-pictogram in de linkerbovenhoek van het scherm. Het zal verschijnen als drie horizontale lijnen.

5. Tik op Contact opnemen.

6. Tik op Foutrapporten.

7. Vul het foutenrapport in met details over wat er is gebeurd(Vergeet niet om screenshots/foto's/videos toe te voegen).

8. Als je klaar bent, tik dan op het verzendpictogram in de rechterbovenhoek van het scherm.

Je kan ons gerust weer een bericht sturen met of het is gelukt en al je nog overige vragen hebt. 

Met groet,

Ajay

Community Manager

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
19 Antwoorden
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @CaatjeS, goedemiddag.

Goed dat je ons een bericht stuurt, we helpen je dan ook graag verder! Omdat je gebruik maakt van Google Pay wordt er een extra beveiliging ingesteld, je kan zonder het instellen van een extra beveiliging geen Google Pay gebruiken.

Google pay.png

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
CaatjeS
Pioneer
Opties
Beste @MartijnK,

Dat weet ik, maar nu vergrendelt het horloge zich continue (ook nadat ik de slaapstand-modus heb in- en uitgrschakeld) en voor de update was dat enkel nadat je het horloge af hebt gehad.

Ik hoop dat dit weer terug gezet kan worden zoals het was voor de update.

Met hartelijke groeten ,

Caroline
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Goedemorgen, @CaatjeS.

Om na te gaan of dit met een update van uit ons kan worden opgelost, kan je het beste een foutrapport indienen via de Samsung Members-app. Mijn collega's van de R&D afdeling ontvangen dan ook een log van jouw telefoon en krijgen hier dan een beter beeld van. Wanneer dit met een update kan worden opgelost zal deze ook zo snel mogelijk worden uitgerold. Open de Samsung Members-app en kies voor Ondersteuning, scroll je dan iets naar beneden dan zie staan Foutrapporten. 

Groeten,

Martijn

0 Likes
Martijnhuizing
First Poster
Opties
Maar de beveiliging geld voor Google pay niet voor andere dingen en helemaal de wijzerplaat?
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hoi @Martijnhuizing, goedemorgen

De beveiliging dien je inderdaad in te stellen op je Watch en dit heeft alles te maken met Google Pay/Wallet. Het gaat om contactloze betalingen en om te voorkomen dat anderen draadloos geld van je rekening af halen via je Watch wordt deze vergrendeld. 

Groeten,

Martijn

0 Likes
Martijnhuizing
First Poster
Opties
Ik snap ook dat dit met draadloos betalen te maken heeft en daarvoor een beveiliging nodig hebt. Maar voor het horloge zelf dus buiten het betalen om??
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Ja, dat heeft te maken met de NFC chip die gebruik maakt van de Google Wallet. Om te voorkomen dat deze app zomaar geactiveerd kan worden is er door Google voor gekozen om de beveiliging op deze manier in te richten.

0 Likes
Martijnhuizing
First Poster
Opties
Het is dus op de telefoon anders
0 Likes
JustJosie
Apprentice
Opties
Ik heb precies hetzelfde, mijn watch is nu constant vergrendeld als ik hem gewoon draag. Moet hem nu letterlijk iedere keer ontgrendelen, echt super irritant!!
0 Likes