Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Watch 7 hardloop problemen na update

(Onderwerp aangemaakt op: 19-04-2025 01:44 PM)
273 Weergaven
TW1996
Explorer
Opties
Goedemiddag,

Sinds ik de laatste update heb geïnstalleerd op mijn Watch 7 is de hardloop functie onbruikbaar geworden. Ik heb AOD aan, "scherm altijd aan" staat aan, raise to wake staat aan... maar de gegevens verversen niet automatisch. Vóór de update was dit wel het geval. Toen hoefde ik raise to wake niet eens aan te hebben, toen werden alle gegevens constant geüpdatet. Het is nogal vervelend dat de gegevens nu niet meer constant updaten, omdat ik als hardloper train op tempo en hartslag. Het is bloedirritant als dat steeds 10 seconden achterloopt.

Ik heb navraag gedaan op Reddit, en meerdere mensen (ook met een Ultra) hebben hier last van. 

Heeft iemand hier een oplossing voor?

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
TW1996
Explorer
Opties
Hi Ajay,

Dit heb ik een aantal dagen geleden gedaan. Samsung heeft laten weten het probleem door te zetten naar de experts en z.s.m. met een update te komen. Er is dus hoop!

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

8 Antwoorden
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @TW1996

Bedankt voor jouw melding hierover. Het is niet meer dan logisch dat je verwacht dat alle functionaliteit van jouw Watch7 het doet. Had je ook geprobeerd de cache te wissen van jouw Watch? Zie e.v. de onderstaande link voor de instructies.

https://bit.ly/3Qt88cT

Met groet,

Ajay

Community Manager
TW1996
Explorer
Opties
Hi Ajay,

Bedankt voor het bericht. Dit heb ik inderdaad al geprobeerd, samen met support via chat. Heeft helaas niks opgeleverd.

Groet,

Tom
0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Bedankt voor jouw reactie Tom,

Had je een reset ook al geprobeerd na het maken van een back-up? Zie e.v. hiervoor de onderstaande link voor de instructies.

https://bit.ly/3PfgRzb

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes
TW1996
Explorer
Opties
Hi Ajay,

Dankjewel voor je bericht. Ik heb nog geen reset geprobeerd na het maken van een backup. Dat vind ik eerlijk gezegd ook een beetje veel gedoe, want met resetten bestaat er altijd een mogelijkheid dat het mis gaat. Daarnaast gaat het om een update waar een bug in zit. Zie alle posts op reddit van mensen die er ook last van hebben. Ik zou niet mijn Watch hoeven resetten als Samsung het met een update kan verhelpen, toch?

Groet,

Tom
0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Bedankt voor jouw reactie Tom,

Wanneer jouw Watch verbonden is aan een Samsung toestel is dan het beste is om dan een foutrapport hierover in te dienen. Mijn collega's kunnen dit dan verder onderzoeken en nagaan of dit met een update vanuit ons kan worden verholpen. Na de issue te hebben gereproduceerd ---> Open de Wearable-app ---> Klik in het midden-onder op de cirkel-icoon ---> Klik op de 3 puntjes rechtsboven ---> Instell. ---> Neem contact op ---> Feedback verzenden ---> Klik rechtsonder op de pijltje icoon ---> Volg hier verder de instructies op.

Je kan ons gerust laten weten of het indienen van de feedback is gelukt.

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes
Oplossing
TW1996
Explorer
Opties
Hi Ajay,

Dit heb ik een aantal dagen geleden gedaan. Samsung heeft laten weten het probleem door te zetten naar de experts en z.s.m. met een update te komen. Er is dus hoop!
Ajay-A
Community Manager
Opties

Bedankt voor de update Tom,

Dat geeft inderdaad hoop voor een oplossing! Je kan ons gerust op de hoogte blijven houden.

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes
TW1996
Explorer
Opties
Hi Ajay,

Dat zal ik doen, bedankt voor je hulp tot nu toe in ieder geval!

Groet,

Tom