Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

verbinding problemen Samsung Fit2

(Onderwerp aangemaakt op: 13-01-2021 12:31 PM)
2447 Weergaven
SammyH
Apprentice
Opties
Zo'n twee weken geleden heb ik de Samsung Fit2  cadeau gegeven aan mijn moeder.

De afgelopen week heeft ze elke dag het probleem dat het horloge ineens niet meer kan verbinden met haar mobiel (Samsung galaxy a41). 

Koppelen via de wearables app lukt niet en haar telefoon geeft bijna continue meldingen dat de verbinding verbroken is. Ook via bluetooth levert niets op en alles heeft de laatste updates gehad. Ook de batterij van het horloge zit vaak gewoon in de 90%.

Wanneer we haar mobiel opnieuw opstarten dan is het horloge ineens wel weer verbonden, maar diezelfde dag of volgende ochtend begint het hele zooitje opnieuw.

Weet iemand wat dit probleem veroorzaakt? Op het moment erg gefrustreerd ermee, we hebben hem net en ik moet dagelijks mijn moeder helpen om haar cadeau uberhaupt te laten functioneren.
0 Likes
12 Antwoorden
Moootje
Samsung Members Star ★★
Opties

Het wil soms helpen om de fit compleet opnieuw te verbinden.

Verwijder de wear app op de telefoon en download deze opnieuw. Reset hiernaast de Fit ook volledig. verwijder ook de fit uit de bluetooth geschiedenis van de telefoon. 

Begin hierna het volledige koppel proces opnieuw.

BruceH
Community Manager
Opties

Hi @SammyH,

Welkom nog op de Community!

Laat je weten of het is gelukt met de tips van Monique? 👍

rsz-846676
0 Likes
SammyH
Apprentice
Opties
hey Monique,

bedankt voor je berichtje!

in eerste instantie had ik je berichtje niet helemaal correct begrepen en had ik de polsband gereset (wat niet heeft geholpen)

ik wou dat net antwoorden, toen ik las dat je zei "verwijder de wearable app" in plaats van "verwijder uit de wearable app"

dus ik ben nu direct de app opnieuw aan het installeren en deze poging aan het wagen!
0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Laat het vooral even weten 😉

rsz-846676
0 Likes
SammyH
Apprentice
Opties
ze heeft vandaag al zo'n vier keer handmatig haar Samsung fit 2 horloge opnieuw moeten koppelen aan haar mobiel.

het lijkt erop dat echt elke keer als ze buiten bereik van haar telefoon is geweest, haar watch ontkoppelt en niet automatisch weer terugkoppelt als ze weer binnen bereik komt.

dit kan toch niet de bedoeling zijn?

ik heb zelf de Samsung gear fit 2 en ik heb nooit dit probleem gehad.

ik zou ook niet weten wat ik nog moet proberen, of ligt het echt aan haar horloge?
0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Controleer op het toestel of alles up-to-date is, ook in de Galaxy- en Playstore.

Reset de netwerkinstellingen op het toestel: Ga naar Instellingen > Algemeen beheer > Resetten en kies daar voor de optie Netwerkinstellingen resetten. Let op! Na het resetten moet je opnieuw verbinden met het netwerk, dus zorg dat je het wachtwoord van je wifiverbinding weet.

En reset het horloge via de Wearable app. Laat even weten hoe het daarna gaat.

rsz-846676
0 Likes
Sany2
First Poster
Opties

Ik heb een Galaxy Fit 2 vandaag gekregen en kan er niets mee. Al van alles geprobeerd (meerdere keren):

1. Netwerkinstellingen gereset

2. Galaxy wearables verwijderd

3. Koppeling horloge opgeheven

4. Alles weer opnieuw gekoppeld

5. Resultaat: niks

Iemand nog andere tips, anders stuur ik die Galaxy Fit weer retour

MartijnK
MegaStar
Opties

HI @Sany2, goedemorgen.

Welkom op de Samsung Community en goed dat je ons een bericht stuurt, we helpen je dan ook graag verder! Is het je intussen nog gelukt om de Galaxy Fit te koppelen aan je telefoon?

Met welke telefoon wil je de Fit koppelen? Zie je de Galaxy Fit wel terug in de lijst met beschikbare Bluetooth apparaten? Krijg je een melding te zien op je Fit of telefoon?

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
Thea55
Journeyman
Opties
Mijn fit2 werkt (e) prima. Maar na het opladen gisteren reageert de display niet meer.
0 Likes