Ik probeer om Samsung Health te synchroniseren met Strava, maar ik loop tegen een probleem aan.Settings:Volgens mij staan de settings juist in de... Bekijk bericht
Ik train met de Galaxy Watch. Deze synchroniseert nog wel het aantal stappen met Samsung Health op mijn iPhone maar de trainingen laat hij niet... Bekijk bericht
Ik probeer in te loggen op mijn Samsung account, op mijn telefoon, om de app Samsung Health te starten.
Dit lukt niet: telefoon blijft continue... Bekijk bericht
Sinds een paar weken gebruik ik mijn Samsung Active 2 watch om actiever te leven. Ik tafeltennis regelmatig. Dit registreert het horloge niet... Bekijk bericht
Ligt het aan mij of doen die live buds elke keer dat je ze draagt steeds meer pijn aan je oren en dan bedoel ik niet het geluid maar hoe ze in je... Bekijk bericht
Sinds kort een Samsung Galaxy active 2. Na het hardlopen krijg ik op mijn horloge wel een kaartje te zien. Na synchronisatie zie ik het kaartje... Bekijk bericht
Sinds kort in het bezit van een samsung watch3 45 mm. Nu zou ik graag op mijn horloge gebruik willen maken van whatsapp. Maar krijg dat niet... Bekijk bericht
Heb een samsung galaxy s3 geinstalleerd op mijn smartphone sony xperia A1 ultra, en een mediasysteem op mijn Toyota Touch 2 with go . Sinds de... Bekijk bericht
Ik heb in november een galaxy wacht gekocht. Bleek dat de batterij maar 1-2 dagen meeging. Ik nam contact op de samsung support en op hun aanraden... Bekijk bericht
Ik heb in november een samsung galaxy watch gehaald. In eerste instantie kon ik hem opladen en ging hij ruim een week mee. Nu moet ik hem echt 3... Bekijk bericht
Erg blij met mijn galaxy watch 3!!! Alleen ik krijg mijn slaapgegevens niet in samsung heath.
Ik zie ze wel op mijn Samsung galaxy S10, maar... Bekijk bericht
Ik heb mijn Samsung Galaxy smartwatch uitgepakt en al meer dan een uur aan de lader hangen. Deze blijft maar op 12% staan lijkt wel. Hoe kan ik... Bekijk bericht
Heb sinds vorige week een Smartwatch 3. Mooi apparaat maar het lukt mij niet om een stabiele bluetoothverbinding tussen mijn smartphone (Xiomi... Bekijk bericht
Mijn Galaxy Buds+ heb ik ongeveer een half jaar en ik heb er tot dusver geen problemen mee ondervonden. Tot deze week, het is niet meer... Bekijk bericht
Al een tijdje bezig om Spotify aan de gang te krijgen op mijn galaxy watch, maar hij blijft steeds hangen.
Heb de Spotify app er al meerdere... Bekijk bericht
Ik ben in het bezit van een samsung active 2 44 mm met de laatste updates. Verder bezit ik een Oneplus 6t met de laatste updates. Sinds de update... Bekijk bericht
Mijn gear active2 lte kan niet bellen of gebeld worden standallone.
Toestel staat op automatische 3g of 4g.
Ik kan er wel met standalone op... Bekijk bericht