Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Watch ultra 7

(Onderwerp aangemaakt op: 24-07-2025 10:27 AM)
167 Weergaven
Lentjes61
First Poster
Opties
Mijn watch meet de slaap niet correct. Hij begint pas om 04.50 uur te meten. Ik ben hiermee al 3x bij de service geweest en die kunnen geen oplossing vinden in Utrecht. De watch heeft al 3x een reset gehad en ook mijn Samsung S24 Ultra heb ik een fabrieks reset gegeven. Wie heeft er een oplossing want ik ben radeloos.
0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties

Hi @Lentjes61 , er staat een grote update klaar voor de Watch Ultra. Kijk even in de Wearable app > Instellingen horloge > Update Horlogesoftware > Downloaden en installeren. 

Stars-Moderator-signature-800x200-2

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

6 Antwoorden
Oplossing
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties

Hi @Lentjes61 , er staat een grote update klaar voor de Watch Ultra. Kijk even in de Wearable app > Instellingen horloge > Update Horlogesoftware > Downloaden en installeren. 

Stars-Moderator-signature-800x200-2
Lentjes61
First Poster
Opties
Bedankt. Hoop dat het daarna beter doet.
0 Likes
Lentjes61
First Poster
Opties
Helaas werk hij niet beter. Hij blijft pas meten vanaf 04.50 uur. Frusterend
0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Bedankt voor jouw reactie Lentjes61,

Ik help je graag ook verder. Kan je gaan naar Samsung Health ---> Slaaptijd ---> Doel wijzigen ---> Hier kan je jouw Slaaptijd doel wijzigen. Kan je controleren of het nu wel op de juiste tijd meet?

Met groet,

Ajay 

Community Manager
0 Likes
Lentjes61
First Poster
Opties
Ik heb dit al gedaan en werkt niet. Ben al 2,5 maand bezig met service en kom niet verder. Laaste optie is software eraf laten en weer proberen. En anders geld terug want daar is hij te duur voor.
0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo Lentjes61,

Kan je controleren of de Watch7 hoog genoeg op jouw pols vast zit of je kan het tijdens slapen een keer proberen het om een andere arm te doen? Staat ook toevallig spaarstand aan?

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes