Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Promotie

(Onderwerp aangemaakt op: 13-11-2023 11:02 AM)
169 Weergaven
Herman777
First Poster
Opties
Ik heb vraag over de promotie, ik heb de s23 gekocht. Ik zou daar een horloge bij krijgen, maar het is nu ver over de datum dat ik iets zou horen. En als ik bel is de communicatie er ook gebrekkig over. Ik zou graag willen weten wat de status nu is. 

Mijn registratienummer is: NLD11247749SHWB

Met vriendelijke groet, 

Herman Hofman 
0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @Herman777, goedemorgen.

Welkom op de Samsung Community en goed dat je ons een bericht stuurt! Wat gaaf om te lezen dat je voor de S23 hebt gekozen 😇 Als ik je gegevens erbij pak zie ik ook staan dat jouw aanvraag nog niet is beoordeeld. Ik zie hier verder ook geen bijzonderheden in staan al dien ik hier wel bij aan te geven dat ik hier niet het laatste woord in heb.

Zodra jouw aanvraag is beoordeeld, krijg je hier ook bericht van via je de e-mail.

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
1 Antwoord
Oplossing
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @Herman777, goedemorgen.

Welkom op de Samsung Community en goed dat je ons een bericht stuurt! Wat gaaf om te lezen dat je voor de S23 hebt gekozen 😇 Als ik je gegevens erbij pak zie ik ook staan dat jouw aanvraag nog niet is beoordeeld. Ik zie hier verder ook geen bijzonderheden in staan al dien ik hier wel bij aan te geven dat ik hier niet het laatste woord in heb.

Zodra jouw aanvraag is beoordeeld, krijg je hier ook bericht van via je de e-mail.

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes