Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Melding :Er zijn in jouw land of regio geen mobiele abonnementen beschikbaar voo

(Onderwerp aangemaakt op: 30-08-2024 03:16 PM)
574 Weergaven
Timmes
Apprentice
Opties
Ik heb bij vodafone een s24 gekocht met de promotie van de watch 7 LTE maar nu krijg ik deze melding als ik mijn mobiele abonnement wil koppelen.

Er zijn in jouw land of regio geen mobiele abonnementen beschikbaar voor horloges
0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
MichyxNorris
Explorer
Opties
Klopt, tot nu toe bied Vodafone nog geen ondersteuning aan voor een abbo op samsung watches. Alleen de apple watches worden momenteel ondersteund.
Had voda ook al gebeld hierover en voor nu staat op de planning samsung watches te ondersteunen vanaf december, maar kon veranderen.
Ik zit er ook met smacht op te wachten

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

4 Antwoorden
Oplossing
MichyxNorris
Explorer
Opties
Klopt, tot nu toe bied Vodafone nog geen ondersteuning aan voor een abbo op samsung watches. Alleen de apple watches worden momenteel ondersteund.
Had voda ook al gebeld hierover en voor nu staat op de planning samsung watches te ondersteunen vanaf december, maar kon veranderen.
Ik zit er ook met smacht op te wachten
Timmes
Apprentice
Opties
Dank voor de reacties. Dat is wel erg jammer aangezien zij mij dit verkocht hebben met een nieuw abonnement...... zou wel verwachten dat ik dan opmoment van de melding wel de providers zie die het wel aanbieden?
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @Timmes,

Bedankt voor jouw bericht. Nog gefeliciteerd met de aankoop van jouwS24 en Watch7 LTE!  Wellicht kan je contact opnemen met jouw verkooppunt om te kijken wat nog mogelijk is binnen hun voorwaarden. Ik hoop verder dat je desondanks nog veel plezier hebt met jouw Watch.

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes
Timmes
Apprentice
Opties
In middels contact gehad met vodafone. Zei doen helaas helemaal niks om hun jaren lange klant tevreden te houden. Zei zeggen gewoon dood leuk het is een promotie van samsung dat is niet ons probleem. Wat ze nog even niet inzien is dat zei er mee adverteren en het product verkopen en niet transparant en eerlijk zijn tegen hun klanten. Verder ben ik erg blij met telefoon en watch maar dit is niet hoe het hoort ben ik van mening.