op 30-08-2024 03:12 PM
Hoe kan ik een hardloopschema in de galaxy watch invoeren?
ik het b.v. een trainingschema van 1x 1 minuut hardlopen, daarna 1 minuut rust, en dit 5x herhalen. Ik wil graag dat de watch dit aangeeft, want ik raak de tel wel eens kwijt tijdens het lopen.
Kan dit standaard of moet er een aparte app voor geladen worden?
Opgelost! Ga naar oplossing.
op 08-01-2025 03:45 PM
Bedankt voor jouw reactie jacksss,
Wanneer de Watch verbonden is aan een Samsung toestel kan je een foutrapport hierover indienen. Mijn collega's kunnen dit dan verder onderzoeken en kijken of er een update hierover mogelijk is.
1. Reproduceer de issue.
2. Leg het vast op foto of video.
3. Open de Wearable-app op je telefoon.
4. Tik op het meer-pictogram in de linkerbovenhoek van het scherm. Het zal verschijnen als drie horizontale lijnen.
5. Tik op Contact opnemen.
6. Tik op Foutrapporten.
7. Vul het foutenrapport in met details over wat er is gebeurd(Vergeet niet om screenshots/foto's/videos toe te voegen).
8. Als je klaar bent, tik dan op het verzendpictogram in de rechterbovenhoek van het scherm.
Je kan ons gerust weer een bericht sturen met of het is gelukt.
Met groet,
Ajay
op 02-09-2024 05:37 PM
Hallo @Dutchronnie,
Bedankt voor jouw bericht. Heb je ook geprobeerd gebruik te maken van de Hardloopcoach app bij trainingen op jouw watch?
Met groet,
Ajay
op 01-10-2024 07:55 PM
op 08-10-2024 01:58 PM
Dat klopt wat jij zegt, je kan dit aanmaken onder interval op de watch, maar ook daar loop ik tegen een beperking aan.
Ik heb een traningschema van b.v. 1 min. harlopen 1 min. rust, dit 5x, daarna 2 min. hardlopen en 1 min. rust, en dit 6x.
Dit schema kan niet worden ingevoerd volgens mij. ik kan alleen 1 serie invoeren.
Of weet ieman hoe dit wel kan.
Ik zoek dus een manier om zelf een compleet hardloopschema in te voeren met rusttijden en wisselende hardloop sessies. De hardloop coad voldoet op geen enkele manier omdat ze niet op de persoon afgestemde hardloopschema's bevatten.
op 08-10-2024 02:14 PM
op 18-10-2024 02:48 PM
op 02-01-2025 07:46 PM
De optie is er gewoon niet, heb het al zovaak bij support aangegeven is echt heel irritant je kan bij interval wel onder de 1km instellen naar dan kan je maar 2 trainingen doen en als je normaal wil hardlopen om een sessie aan te maken kan je alleen boven de km doen lijkt mij een hele makkelijke aanpassing van de software maar goed
op 08-01-2025 03:45 PM
Bedankt voor jouw reactie jacksss,
Wanneer de Watch verbonden is aan een Samsung toestel kan je een foutrapport hierover indienen. Mijn collega's kunnen dit dan verder onderzoeken en kijken of er een update hierover mogelijk is.
1. Reproduceer de issue.
2. Leg het vast op foto of video.
3. Open de Wearable-app op je telefoon.
4. Tik op het meer-pictogram in de linkerbovenhoek van het scherm. Het zal verschijnen als drie horizontale lijnen.
5. Tik op Contact opnemen.
6. Tik op Foutrapporten.
7. Vul het foutenrapport in met details over wat er is gebeurd(Vergeet niet om screenshots/foto's/videos toe te voegen).
8. Als je klaar bent, tik dan op het verzendpictogram in de rechterbovenhoek van het scherm.
Je kan ons gerust weer een bericht sturen met of het is gelukt.
Met groet,
Ajay