Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Verhuis SMS vanuit Smartwatch

(Onderwerp aangemaakt op: 13-11-2023 10:19 AM)
917 Weergaven
MisterQ14
Explorer
Opties
Sinds vandaag stuurt mij galaxy smartwatch 5 pro telkens verhuis sms naar mijn contact personen bij noodgevallen. We zijn gisteren terug gekomen van vakantie. Hoe kan ik dit verhelpen? 
0 Likes
14 Antwoorden
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @MisterQ14, goedemorgen.

Goed dat je ons een bericht stuurt. Kan je hier een schermafdruk van maken en deze met ons delen? Is jouw Watch verder up-2-date? En heb je deze ook al eens opnieuw opgestart?

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
MisterQ14
Explorer
Opties
Hierbij de screenshots. Gisteren in mijn slaap is blijkbaar een harde val gedetecteerd door mijn smartwatch. Daarna zijn sms'je verstuurd naar mijn contact personen die gewaarschuwd moeten worden in noodgevallen. Tegelijkertijd is het alarmnummer 112 gebeld die ik aan lijn kreeg. En vervolgens werden er telkens verhuis berichten verstuurd naar mijn contactpersonen. Ik ben zondag avond van vakantie terug gekomen uit het buitenland. Wellicht dat het dat iets mee te maken heeft. Ik heb mijn horloge gisteren opnieuw opgestart. Hij is verder up to date qua software. Tot nu toe geen last meer gehad. Alleen dat mijn contact personen gisteren gek werden van al die sms 'jes. En uiteraard vervelend dat 112 spontaan werd gebeld.Screenshot_20231114_115931_Messages.jpgScreenshot_20231114_115851_Messages.jpg
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Dankjewel voor je berichtje en de afbeelding. Omdat je het nu niet meer ervaart wordt het ook wat lastig om dit verder uit te zoeken, houd het even goed in de gaten 😇 Mocht je onze hulp nodig hebben stuur ons dan gerust een berichtje.

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
Moootje
Samsung Members Star ★★
Opties
De verhuisberichtjes ontstaan wanneer de noodmelding nog actief is. Eigenlijk zijn het gewoon meldingen die aangeven dat je verplaatst bent en niet meer op de eerste gestuurde locatie bent.

Neemt niet weg dat het vervelend is. Als je niet bejaard bent kun je val detectie ook uitzetten. (Opzich wel vreemd dat hij dit gedetecteerd heeft want er is wel een flinke klap voor nodig). Dit in de instellingen van je horloge in de wear app onder veiligheid en noodsituaties.
Katj49
First Poster
Opties
Ik heb vannacht hetzelfde gehad. Blijkbaar ook 112 gebeld, zag ik bij gemiste oproepen. Heb valdetectie uitgezet, 112 bellen bij nood uitgezet, bericht aan noodcontacten uitgezet en toch is er 3 uur later weer een verhuisbericht gestuurd. Heb zojuist mijn horloge uitgezet. Hopelijk is het probleem opgelost als ik hem weer aanzet.
0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @Katj49,

Bedankt voor jouw bericht en het melden hiervan. Is jouw Watch ook helemaal up-to-date en is het vandaag ook gebeurd?

Met groet,

Ajay 

Community Manager
0 Likes
verkeersleider
Apprentice
Opties
Goedemiddag

Ik had afgelopen nacht hetzelfde. Nu blijft hij verhuisbericht sturen en staat in mijn horloge een rood bericht teken. Horloge opnieuw opgestart maar blijft dat verhuis bericht sturen
0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @verkeersleider,

Bedankt voor jouw bericht. Wanneer dit gebeurt wanneer jouw Watch ook helemaal up-to-date is, kan je proberen jouw Watch te resetten. Zie onderstaande link voor de instructies. Zie onderstaande link voor de instructies. Laat weten of het werkt.

https://bit.ly/3PfgRzb

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes
MisterQ14
Explorer
Opties

Vannacht wederom spontaan 112 melding vanuit mijn horloge (galaxy watch 5 pro) na een valdetectie tijdens mijn slaap en de alarmcentrale aan de lijn. Mijn horloge stond in de ' slaapstand'. De instellingen zijn dat ik binnen 20 sec. moet reageren na 'een val' voordat mijn contactpersonen en/of 112 wordt gebeld. Ik heb echter geen waarschuwingen gehad en het vreemde is dat er tijdens mijn slaap dus blijkbaar een val wordt gedetecteerd. En dit is al de 3de keer in één half jaar tijd.  Ik heb wat screenshots toegevoegd. Opvallend is ook dat er eerst 112 wordt gebeld en mijn contactpersonen hebben geen SMS gehad, wel heb ik snel na de 112 melding het delen gestopt met mijn contactpersonen. Die optie bood mijn horloge (zie bijlage). Klopt en hoort dat? Ga nu de 112 melding maar uitzetten voordat ik een boete krijg en niet meer serieus genomen wordt. Heeft iemand een oplossing hiervoor?

Screenshot_sms berichten.jpegScreenshot_11 meldingen.jpeg

0 Likes