Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Google Wallet instellen op Galaxy Watch 4 & 5

(Onderwerp aangemaakt op: 21-07-2022 11:31 PM)
788 Weergaven
Frits Blok
Journeyman
Opties

Ik heb een Galaxy Watch4 nieuw in gebruik. Het lukt mij niet om Google Pay te activeren op de Watch4. Google Pay werkend krijgen op mijn telefoon is geen probleem. Alleen welke stappen moet je volgen om de Watch4 werkend te krijgen? Ik begin met Google Pay op de Watch4 en die linkt dan door naar je telefoon. Bij het afronden van die stappen krijg ik altijd een foutmelding.

471 Antwoorden
Members_Ev6JtPj
First Poster
Opties

Heb alles gedaan, alleen de uitleg als je bij de winkel staat en betalen wil met je watch4, dan doet hij het niet heb dan wel de app geopend en de kaart er tegen aan gehouden, maar dan blijft hij hangen

0 Likes
Robin-V
First Poster
Opties
Ik heb sinds kort een Watch 4. Alleen in nederland word samsung pay niet ondersteunt, google pay ondersteunt volgensmij mijn bank niet (sns). 
Hoe moet ik dit oplossen?
0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedemiddag,

De enige oplossing is weggaan bij Sns bank en een bank nemen die Google Pay ondersteunt.

https://www.finder.com/nl/google-pay-banken zie deze lijst.
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
Robin-V
First Poster
Opties
Maar is er een manier waarop ik Samsung pay kan gebruiken?
0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Nee er is geen Samsung Pay in de Benelux.
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

HI @Members_Ev6JtPj, goedemorgen.

Is jouw Watch verder up-2-date? En heb je Google Pay ook ingesteld onder een sneltoets? Krijg je nog een melding te zien als de app blijft hangen?

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @Robin-V, goedemiddag.

Zelf heb ik ook een Watch en een bank die geen gebruik maakt van Google Pay. Om dit toch een beetje mogelijk te maken heb ik zelf gekozen om een account aan te maken bij Revolut. Ik kan dan geld van mijn betaalrekening overmaken en na een dag of 2 staat het op een soort Debet-kaart en kan ik met de Watch en Google Pay betalen.

Wellicht dat dit ook voor jou een optie is 😉

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
E10
First Poster
Opties

Kopiëren lukt wel, zolang je de laatste 3 karakters zelf maar aanvult. 😊

Marieke476
Journeyman
Opties

hoi Frits, het is mij na enige omzwervingen gelukt. Ik heb mijn betaalpas (Rabo) kunnen toevoegen aan mijn telefoon en horloge. Ik weet niet welke bank je hebt ? 
Ik liep er tegenaan dat ik het nummer van mijn betaalpas niet wist (19-cijferig nummer). Dat wordt nl gevraagd wanneer je een pas wilt toevoegen op je telefoon. Dat nummer kun je vinden in de app van je bank (of opvragen). Wanneer je vervolgens inde GoogleWallet app op je telefoon het 19-cijferige nummer van je bankpas invoert gaat het goed. 

michael009
Apprentice
Opties

Wel waar 

0 Likes