Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Google Wallet instellen op Galaxy Watch 4 & 5

(Onderwerp aangemaakt op: 12-02-2022 02:14 PM)
26785 Weergaven
Frits Blok
Journeyman
Opties

Ik heb een Galaxy Watch4 nieuw in gebruik. Het lukt mij niet om Google Pay te activeren op de Watch4. Google Pay werkend krijgen op mijn telefoon is geen probleem. Alleen welke stappen moet je volgen om de Watch4 werkend te krijgen? Ik begin met Google Pay op de Watch4 en die linkt dan door naar je telefoon. Bij het afronden van die stappen krijg ik altijd een foutmelding.

471 Antwoorden
Frits Blok
Journeyman
Opties

Bedankt voor je tip, maar het wil helaas nog niet lukken. 

Ik weet welke nummers ik moet invullen, want die zijn inderdaad te zien waar jij aangeeft. Nu heb ik voor de zekerheid mijn ABN AMRO pas uit Google Pay op de telefoon verwijderd. En dan vanaf mijn Watch de Google Pay app openen. Je wordt dan doorgelinkt naar naar je telefoon om de stappen af te ronden. Alles invullen en dan gaat alles geverifieerd worden. Komt nu niet meer de bovenstaande eerdere melding, maar [OR-TAPSH-08] als foutmelding. Lukt nu ook niet meer om Google Pay op mijn telefoon weer actief te krijgen. Dan nu ook dezelfde melding.

Anonymous User
Niet van toepassing
Opties
Lukt ook niet hier mijn google pay werkte voor de watch 4 update wel
0 Likes
Anonymous User
Niet van toepassing
Opties
Zelfde probleem . Ik had google pay wel werken voor de nieuwe update maar kan nu geen pas meer toevoegen
0 Likes
Wouterdien
Navigator
Opties

Gisteren telefonisch melding gemaakt bij de technische afd. van Samsung. De problemen zijn bekend. Bel daar even naartoe, want hoe meer mensen met meldingen hoe sneller er een technische oplossing kan komen aan de hand vd foutrapporten die ze opsturen. 

Het probleem met gpay is in ieder geval bekend. 

0 Likes
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties

Probeer anders je horloge te resetten, op je telefoon en horloge de app even verwijderen (Google Pay) en daarna op beide na de horloge reset even weer te installeren. Voor ABN even mijn stappen volgen. Ik heb een Revolut account eraan hangen en werkt voor en na de laatste update voor de watch 4 nog steeds. 

Stars-Moderator-signature-800x200-2
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @Frits Blok, goedemiddag.

Goed dat je ons een berichtje stuurt, we helpen je graag verder.

Is jouw Watch verder helemaal up-2-date? En welke melding krijg je te zien als je Google Pay wilt instellen?

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
Frits Blok
Journeyman
Opties

Vandaag toch weer even geprobeerd werkend te krijgen. Watch compleet gereset en apps van Samsung en Google Pay verwijderd van mijn telefoon.  Krijg nu weer als ik op de Watch Google Pay wil activeren de eerste foutmelding "Instellen voor betalingen in winkels kan niet worden voltooid". Lukt gelukkig wel weer om Apple Pay werkend te krijgen op mijn toestel. De Samsung Watch4 gaat het helaas voor mij niet worden.

0 Likes
Frits Blok
Journeyman
Opties

Bedankt voor je reactie. Heb gisteren al een apart topic geopend. 

Oplossing
MarkVrijenhoek
Explorer
Opties
Als je de OR-TAPSH-08 melding krijgt, heb je te vaak geprobeerd om je kaart toe te voegen aan Google pay. Je moet contact op nemen met google om je account te resetten op:
https://support.google.com/pay/gethelp

Als je dit gedaan hebt en ze hebben je account gereset. Zou ik 2x achter elkaar je watch helemaal resetten. Hierna kon ik mijn kaart weer toevoegen aan Google Pay.
krise
First Poster
Opties

martijn ik dacht dat de google assistant bij update februari erbij zou zijn 

is hier al een zicht op?

0 Likes