Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Google Wallet instellen op Galaxy Watch 4 & 5

(Onderwerp aangemaakt op: 10-02-2022 01:50 PM)
74020 Weergaven
Frits Blok
Journeyman
Opties

Ik heb een Galaxy Watch4 nieuw in gebruik. Het lukt mij niet om Google Pay te activeren op de Watch4. Google Pay werkend krijgen op mijn telefoon is geen probleem. Alleen welke stappen moet je volgen om de Watch4 werkend te krijgen? Ik begin met Google Pay op de Watch4 en die linkt dan door naar je telefoon. Bij het afronden van die stappen krijg ik altijd een foutmelding.

6 oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
MarkVrijenhoek
Explorer
Opties
Als je de OR-TAPSH-08 melding krijgt, heb je te vaak geprobeerd om je kaart toe te voegen aan Google pay. Je moet contact op nemen met google om je account te resetten op:
https://support.google.com/pay/gethelp

Als je dit gedaan hebt en ze hebben je account gereset. Zou ik 2x achter elkaar je watch helemaal resetten. Hierna kon ik mijn kaart weer toevoegen aan Google Pay.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

Oplossing
Layo4000
First Poster
Opties
De aanhouder wint!
Na eindeloos proberen is het eindelijk gelukt om Google Pay te instaleren op mijn Galaxy Watch 4.
Geen idee waarom maar misschien is het een goed idee om het nog één keer te proberen...

0 Likes
Oplossing
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties

Als je de OR-TAPSH-08 melding krijgt dan heb je te vaak geprobeerd om je kaart toe te voegen aan Google pay. Neem contact op met google om je account te resetten:
https://support.google.com/pay/gethelp

Stars-Moderator-signature-800x200-2

Oplossing
FouadKada
Apprentice
Opties

Voor de rabobank gebruikers: Ik heb zojuist het volgende gedaan en zo heb ik mijn betaalpas op mijn watch 4 gekregen. Je opent de google pay op je horloge. Vervolgens heb je daar de optie om een kaart toe te voegen. Klik daarop en de google pay app opent op je telefoon. Klik dan op kaart toevoegen en houd je fysieke pinpas tegen de achterkant van je telefoon aan en je kaart wordt ingevuld. Vervolgens kan je de gegevens controleren en de voorwaarde accepteren. Je krijgt ook als het goed is een verificatiecode per sms/mail (wat je ingesteld hebt bij je bank). Vul die in en je bent klaar.

0 Likes
Oplossing
TreeHouse
Journeyman
Opties

Je hebt een ander pasnummer nodig dat in de Rabobank App staat onder Service --> Betaalpas en dan Pasgegevens. Dit kaartnummer moet je gebruiken. Bij mij werkte dat alleen met het overtypen van het kaartnummer. Kopiëren werkte niet. Succes!

Oplossing
MartijnK
MegaStar
Opties

Afgelopen weekend heb ik een artikel voorbij zien komen(niet op onze Community) dat er issues zijn om een pas toe te voegen aan de Google Wallet, er wordt ook hard gewerkt om dit zo snel mogelijk op te lossen. Wanneer er een update komt hiervoor is voor ons ook afwachten. Kijk hier voor meer informatie: https://bit.ly/3KfsfX9

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200

0 Likes
471 Antwoorden
Luc De Booserie
Pathfinder
Opties

Werken de apps Google Pay en Google assistent op de nieuwe watch 4?

0 Likes
StevenNL
Explorer
Opties
Hallo,

Google pay is helaas nog niet officieel beschikbaar in Nederland. Maar het is wel mogelijk middels omwegen ( even googlen) Google assistant is er momenteel nog niet, maar er zijn geruchten dat het 10 september uitkomt.
kimmynrd
Pioneer
Opties

goedemiddag,

ik heb een samsung active 2 watch kan ik daar ook google pay opzetten?

0 Likes
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties

Dit is niet mogelijk op de watch active 2. Sowieso word het in NL erg slecht ondersteund door de banken. 

Stars-Moderator-signature-800x200-2
Kiek
Apprentice
Opties

Ik hoor al sinds begin lancering Watch4 dat Google Pay en Assistant 'snel' beschikbaar komen. Ook op dit forum. Maar wat is dan de releasedatum? Het begint een beetje ongeloofwaardig te worden zo. Enkel patches bij de software updates. Verder nog geen enkele nieuwe functionaliteit. Heel jammer dit.

0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedenavond,

Samsung Pay komt er voorlopig niet in de Benelux. Je kunt via Google.nl opzoeken waarom dit is.
De google assistant gaat er wel aankomen in de nabije toekomst.
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
Kiek
Apprentice
Opties
Maar wat is 'nabije toekomst' dan? Dat kan een maand zijn maar ook een jaar. En dat antwoord horen we al vanaf lancering. Dus ook alweer 3 maanden.
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hoi @Kiek, goedemiddag.

Het is ons niet bekend wanneer deze apps vanuit Google worden uitgerold voor onze regio. Ook wij wachten met "smart" hierop 🤓

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
Kiek
Apprentice
Opties

En jawel, Google Pay is er en staat op mijn Watch4. Heel blij!!