Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Watch Ultra - Whatsapp stille meldingen ook NIET op smartwatch trillen

(Onderwerp aangemaakt op: 16-02-2025 06:08 PM)
143 Weergaven
sterredag
Explorer
Opties

Ik heb sinds kort de Samsung Galaxy Ultra 2024 smartwatch.

Nu wil ik graag dat hij mijn whatsappmeldingen doorgeeft op mijn smartwatch. Wat ik echter niet wil is dat hij dat doet voor al die groepen waar ik in zit.

Op mijn telefoon staan groepen standaard op STIL.. maar nu doen deze meldingen WEL trillen op mijn smartwatch en dat wil ik dus niet.
Kortom kan ik ergens instellen dat STIL op mijn telefoon ook betekent STIL op mijn smartwatch? Zodat alleen WA gesprekken die geluid geven trillen op mijn smartwatch??

Op de Fitbit kon ik dat wel instellen en ik ben superblij met deze smartwatch omdat hij gewoon een goede verbinding heeft mijn telefoon waar de fitbit versa 3 100% in faalde en nooit fatsoenlijke klantenservice voor kreeg. En hoewel ik het wekkertje gebaseerd op mijn slaappatroon wel mis, weegt dat niet op een goede connectie.

Maar ik wordt wel gek van dat trillen door de WA groepen... en wil wel gewone gesprekken ontvangen.

6 Antwoorden
edwins10
Pioneer
Opties
Misschien kan je hier iets mee

Meldingen beheren op je Samsung smartwatch

https://www.samsung.com/nl/support/mobile-devices/meldingen-beheren-op-je-samsung-smartwatch/
sterredag
Explorer
Opties

..

0 Likes
sterredag
Explorer
Opties

Als iemand een hele specifieke vraag heeft, heeft het geen zin om te antwoorden met een website met algemene / alle instructies. Het punt is juist dat ik dit specifieke deel niet kan vinden.

Ik vind het gewoon al gek dat meldingen die op mijn telefoon staan als NIET trillen EN geen geluid op mijn watch ineens WEL trillen. 

0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @sterredag,

Bedankt voor jouw melding hierover. Heb je ook geprobeerd WhatsApp opnieuw te installeren op jouw Watch. Dat schijnt bij sommige klanten te helpen.

Met groet,

Ajay 

Community Manager
0 Likes
Ironman2004
Student
Opties
😂😂😂
0 Likes
sterredag
Explorer
Opties