Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Geen stand houdende verbinding/koppeling

(Onderwerp aangemaakt op: 29-02-2024 09:26 PM)
158 Weergaven
Members_RhtKrPy
Apprentice
Opties

De verbinding van mijn Galaxy Watch6 wordt continu verbroken met mijn telefoon
Als dit aan de orde is, is dit NIET van korte duur omdat de afstand tussen horloge en telefoon groter is geweest dan het bereik van de Bluetooth, maar is het zo dat ik de hele horloge weer compleet opnieuw mag gaan koppelen en instellen!


Dit heb ik met mijn GearS3 nog nooit meegemaakt, mijn moeder haar Watch6 doet het gewoon zoals die het moet doen. Ik heb vanaf begin af aan al problemen met de verbinding, want bij het instellen (na hem uit de doos te hebben gehaald) was het al een ramp en moest het tig keer opnieuw worden gedaan omdat het op de een of andere manier niet wou. Continu werd de verbinding verbroken tijdens installatie.

In de tussentijd is ie een 15 dagen verbonden geweest zonder problemen tot afgelopen zaterdag, toen was alles weer helemaal weg. Ik heb alles opnieuw opgestart en zelfs de Watch gereset. Dit heeft even geholpen maar niet veel later was ik weer terug bij af.

Zijn er  meer mensen met dit probleem en heeft er iemand een oplossing?
Zelf denken wij dat dit wellicht een software issue betreft.

6 Antwoorden
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties

Hoi @Members_RhtKrPy ,

 

heel apart! Probeer de wear app eens te verwijderen en opnieuw te installeren. Als dat ook niet helpt kan je het horloge aanmelden voor reparatie. 

Stars-Moderator-signature-800x200-2
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @Members_RhtKrPy,

 

Bedankt voor jouw bericht. Heeft de tip van Rohit geholpen?

 

Met groet,

Ajay 

Community-moderators-signature-jan24-reveal-800x200
0 Likes
Members_RhtKrPy
Apprentice
Opties

Hallo @Rohit,

Bedankt voor uw reactie.
Uiteraard heb ik eerst alle mogelijkheden geprobeerd voordat ik hier een vraag heb gesteld.
Ik ben inmiddels naar een service center geweest omdat er echt NIKS hielp.

Wat blijkt?
Het is een software matig probleem dat zich voordoet tussen de Watch6 en iets binnen Oppo, dat communiceert niet goed met mekaar.
Er zijn daar al meerdere mensen geweest met dit probleem en het is doorgegeven aan Android volgens mij.
Het is nu echt afwachten wanneer er een oplossing komt of eigenlijk zelf OF er een oplossing komt..

Members_RhtKrPy
Apprentice
Opties

Hallo @Ajay-A,

Nee, want blijkbaar ligt het probleem bij de software.
Zie mijn reactie op @Rohit.

0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @Members_RhtKrPy,

 

Bedankt voor de update! Hopelijk volgt er snel een oplossing. Om te zorgen dat jouw melding hierover compleet is, via onze Samsung Members-app kun je ook een foutrapport indienen.  Laat weten of het lukt.

 

Met groet,

Ajay

Community-moderators-signature-jan24-reveal-800x200
0 Likes
FP_wearable
Student
Opties

Bedankt voor de post. Ik heb hetzelfde probleem met mijn OnePlus Nord.

Laten we hopen dat er snel iets aan gedaan wordt.

 

 

0 Likes