Hallo
Sinds vanmiddag krijg ik geen meldingen meer van WhatsApp, Messenger of mails meer. Enkel oproepen zijn nog zichtbaar. Heb alles gewist en... Bekijk bericht
Hoe kan dit? Tegelijk om tijdens fietsen op de hometrainer er is een significant verschil in verbrandde calorieën. De Gear Fit 2 Pro geeft na 50... Bekijk bericht
Heb sinds enkele dagen de nieuwe Galaxy watch, op een of andere manier heb ik de whatsapp berichten van een persoon geblokkeerd, de overigen komen... Bekijk bericht
Bij een workout van 50 minuten rennen op 12 km per uur stopt mijn S3 al binnen 40 minuten!
Buitentemperatuur is -2 en draag al bewust een jas... Bekijk bericht
Ik heb het probleem dat mijn Gear nog maar 1 bluetoothkanaal uitzend. De Batterij gaat nu wel lekker lang mee maar ik kan lang alle functies nu... Bekijk bericht
Hallo, ik heb een samsung fit2pro, deze heb ik nu 15 mnd, ik kan met de batterij nog maar een halve dag doen en op spaarstand een dag en dan is... Bekijk bericht
Onlangs de Samsung gear sport gekocht, prima horloge, maar kan je de afgelegde route met bijvoorbeeld fietsen of harlopen ook zien op je telefoon... Bekijk bericht
Heb sinds eind december een galaxy watch 42mm.
In de eerste weken een aantal trainingen mee gedaan en toen geen problemen ervaren.
Echter... Bekijk bericht
Ik heb op Galaxy watch Here geïnstalleerd en gebruikt. Valt niet tegen bij eerste gebruik. Wel bleek dat Here actief bleef op de achtergrond nadat... Bekijk bericht
Ik heb pas een Galaxy Watch SM-R810 in bezit. Ik heb de hartslag registratie op 10 minuten staan maar soms registreert hij een 1 uur (of langer... Bekijk bericht
Ik heb nu een maand mijn Galaxy Watch 46 en vanaf het begin werkt de hartslagmeter niet goed en sinds een week nu ook de GPS niet naar behoren. ik... Bekijk bericht
Ik kocht onlangs een Samsung galaxy watch. De bluetoothverbinding wordt steeds verbroken wanneer mijn smartphone vergrendeld wordt. De galaxy... Bekijk bericht
Ik heb de smartcaddy (golfbanen) gekocht voor mijn Samsung galaxy smartwatch. De proefperiode is voorbij. Nu gekocht, maar het programma geeft nog... Bekijk bericht
Sinds een maand ben ik in het bezit van een Gear Fit Pro.
Ik ervaar problemen met mijn GPS en gelopen afstand.
Bij een loopje van 7,7 km geeft... Bekijk bericht
Kan iemand mij helpen bij de instelling van het calorieën verbruik.
Bij niet gebruik en het uit staan van de horloge loopt toch calorieën... Bekijk bericht
Via Bluetooth moet ik 2 maal verbonden zijn met mijn watch
-Galaxy watch (55CB)
-Galaxy watch (55CB) LE
wat betekend de LE bij de 2de... Bekijk bericht
Op mijn Galaxy watch kan ik geen widget meer kiezen voor mijn SMS berichten. Volgens mij had ik die widget wel in het begin. Na wat toevoegen,... Bekijk bericht