Beste community,
Ik heb een Gear s3 classic en vandaag de update gedaan dat de batterij duur moet verbeteren maar ik merk dat de horloge... Bekijk bericht
Sinds deze week heb ik problemen met de GPS. Het maakt niet uit welke app ik gebruik, maar kan locatie niet bepalen. Heb horloge al gereset, maar... Bekijk bericht
Goedemorgen
Het bandje van mijn Samsung Gear2 is zojuist kapot gegaan. Het rubber is losgegaan van de sluiting en is hier niet meer aan... Bekijk bericht
De Samsung Gear S3 blijkt een fantastisch horloge, de ideale metgezel
Eén ding krijg ik maar niet voor elkaar: ik wil geen meldingen krijgen van... Bekijk bericht
Mijn Gear Sport gebruik ik voor zowel fietsen als hardlopen. Tijdens het fietsen bevestig ik het horloge aan mijn stuur zodat ik gemakkelijk zicht... Bekijk bericht
Sinds vanavond kom ik er achter dat mijn gear dit geen stappen meer telt. Ik heb hem opnieuw opgestart en gereset maar doet nog steeds niks. Soms... Bekijk bericht
Mijn Gear S3 classic kan ik niet verbinden met de Gear App, zowel op een iPhone, als op mijn Samsung Galaxy Tab Pro tablet, nadat ik een update heb... Bekijk bericht
After receiving a new version of the weather app for my Gear Sport, all the watchfaces are not showing weather related data anymore.
"No... Bekijk bericht
Beste,Sinds 7 maart j.l. ben ik in bezit van de Gear Fit 2 Pro. Sinds enkele dagen telt de Gear geen stappen.Ik heb alles geprobeerd. Reset een... Bekijk bericht
Beste mensen,
Wanneer komt de samsung gear s4 uit? Ze zeggen rond 30 augustus. Ik ben helaas slecht in wachten, als het nog een jaar duurt... Bekijk bericht
Goededag,
Kan je tijdens een training met sHealth er voor zorgen dat het scherm tijdens de hele training aan blijft staan? Ik wil graag alle... Bekijk bericht
Beste Samsung,
Ik gebruik mijn Samsung Gear S3 tijdens het hardlopen en fietsen.
Als ik 's ochtends ga hardlopen of fietsen, dan verbind ik... Bekijk bericht
Sinds een aantal weken heb ik een Samsung Gear S3 in bezit. Deze wil ik graag gebruiken voor het registreren van mijn hardloop work outs op de... Bekijk bericht
Beste,
Ik heb mij dit weekend een Samsung Gear Fit2 Pro aangeschaft en die is vandaag geleverd. Er loopt een promotie waarbij je JBL bluetooth... Bekijk bericht
Ik heb paar maanden geleden een samung gear fit 2 pro gekocht. Nu heb ik deze 2 weken niet gedragen en was de batterij ook volledig plat. Ik... Bekijk bericht
Ik heb sinds twee weken het sporthorloge. Ik heb deze juist aangeschaft vanwege o.a. de hartslagmeter. En deze blijft dus constant hangen tijdens... Bekijk bericht
Hallo,
Ik heb een vraag normaal kan je terug reageren op je horloge dat doet het nu niet meer iemand enig idee of ik dit ergens kan oplossen... Bekijk bericht
Beste,
Ik ga vaak hardlopen en doe dit ook met een bluetooth hoofdtelefoon. Wanneer ik de Gear fit 2 volledig oplaad voor ik vertrek haalt hij... Bekijk bericht