In de info stond bij mijn gear sport dat er 656 mb aan overbodige bestanden op stonden. Je kan helaas niet kiezen of inzien en kiezen wat er... Bekijk bericht
Stay connected dankzij de Samsung wearables! Deel je ervaringen rondom onze Smartwatch, Earbuds of Gear VR in deze sectie.
Custom List Message Item |
---|
In de info stond bij mijn gear sport dat er 656 mb aan overbodige bestanden op stonden. Je kan helaas niet kiezen of inzien en kiezen wat er... Bekijk bericht |
Ik op mijn gear s3 niet reageren op Whatsapp. Hij zegt dan controleer telefoon. Ik kan er niet achter komen waar het in mijn instellingen niet goed... Bekijk bericht
BruceH
Hi @Moonie80, dat kan kloppen, een van onze Community-leden heeft dit aangekaart bij de ontwikkelaar... Bekijk bericht |
Hi, Al geruime tijd maak ik met veel plezier gebruik van mijn Samsung gear fit 2. Nu ging helaas pas geleden 1 deel van het bandje stuk; de... Bekijk bericht
Jefvs
Hier ook polsbandje in het niets stuk zwart/rood nergens te vinden. Toen de horloge 2 maanden oud wa... Bekijk bericht |
Dit Fitness horloge gekocht voornamelijk voor hardlopen met als doel, kaartje op de smartwatch en lekker lopen zonder telefoon, wel met muziek en... Bekijk bericht
JoeriS
Goeiemiddag @jadijkstra, wat tof dat je voor de Gear Fit hebt gekozen nu nog zorgen dat MapMyRun ook... Bekijk bericht |
Kan het zijn dat er een dubbele hartslag wordt gemeten? Ik heb de gear fit 2 Pro nog maar enkele dagen en 's nachts heb ik een hartslag... Bekijk bericht
BruceH
Als een reset niets uithaalt, kun je het beste langs een servicepunt van ons gaan of gebruik maken v... Bekijk bericht |
Ik heb een gear s3 classic gekocht. Voor de promotie met de JBL Headset heb je een EAN code nodig. Die staat niet op de doos en noch op het... Bekijk bericht |
Ik heb deze pas een week en geconstateerd dat hij de ene dag wel alle trappen telt en de andere keer totaal niet. Waar ligt dit aan? Bekijk bericht
Nick
Hi Jmom, dat is apart .. Verschillen de trappen qua hoogte/treedes? Er is namelijk wel een minumum, ... Bekijk bericht |
Hoihoi Sinds een week een samsung gear fit 2pro aangeschaft , bevalt goed op een paar punten na dan. Maar goed nu is mijn vraag weet iemand of je... Bekijk bericht
Nick
Hi Paula, een goeie vraag .. In de standaard app zit skeeleren/skaten niet inbegrepen. Je kunt kijke... Bekijk bericht |
Mijn gear s3 is voor reparatie weg geweest en sinds de reparatie kan ik de ontvangen whatsapp berichten niet via mijn gear s3 beantwoorden. Bij sms... Bekijk bericht |
De gear fit pro 2 kan automatisch een aantal activiteiten registreren. Als ik wandel, zie ik daarna hoeveel kilometer ik gelopen heb. Als ik fiets,... Bekijk bericht
Nick
Ik geef 't door! Of het een bug is, geen idee. Maar we moeten natuurlijk wel kijken. Bekijk bericht |
Als ik alsways on display ingeschakeld heb op de galaxy gear S3 frontier wordt de helderheid hiervan aangepast als ik buiten in het daglicht loop.... Bekijk bericht
pnierop
Hoi Kevin, Bedankt voor je antwoord. Die instelling had ik inderdaad al een keer gevonden en dacht o... Bekijk bericht |
Na een harde reset krijg ik op m'n gear s3 eerst de taalkeuze en vervolgens het 'download de samsung gear app'. Als ik de gear app op... Bekijk bericht
Nick
Kijk 'ns aan, fijn! Top dat het zo is opgelost en bedankt voor de terugkoppeling. Bekijk bericht |
Hallo allemaal, 2 weken geleden de Samsung Gear S3 Frontier 'smart'-watch aangeschaft. wat ik bij de aanschaf vooral belangrijk vond is... Bekijk bericht
JoeriS
Goeiemiddag Hans en welkom op de Samsung Community nu ontwikkelen wij de app niet, dat is aan Spotif... Bekijk bericht |
Goedemiddag, Nu ik in een nieuw pand werk met 10 etages wilde ik mijn Gear Fit 2 weer gaan gebruiken. Wel moest ik gisteravond even een... Bekijk bericht
Nick
Indien dit allemaal niet werkt kan ik helaas niet veel meer troubleshooten. Ik adviseer jullie in di... Bekijk bericht |
Ik kan opeens geen antwoord meer geven op whatsapp berichten via mijn gear fit 2. ontvang wel het bericht. krijg als ik op “beantwoorden” druk... Bekijk bericht |
Ik kan opeens geen antwoord meer geven op whatsapp berichten via mijn gear fit 2. ontvang wel het bericht. krijg als ik op “beantwoorden” druk... Bekijk bericht
Bamboek
Beste Nick, ik ga niet verder met jou uitzoeken wat voor verschillen er zijn qua software van de ene... Bekijk bericht |
Na de update van mijn gear fit pro 2, komen de gegevens niet meer binnen op Samsung health... Dus de slaap en stappen gegevens worden niet... Bekijk bericht
Nick
Hi LDX, allereerste gefeliciteerd met het afvallen! Super vet om te lezen dat je zelfs van bandje mo... Bekijk bericht |
De standaard app instelling kan slechts in 25 en 50 meter ingesteld worden. (En mijn zwembad is slechts 20 meter) Bij de speedon app kan dit... Bekijk bericht
KevinW
Hoi John,Ik denk dat je voor nu het beste kunt kiezen voor de optie '25yd'. Dit is ~22,5m en komt da... Bekijk bericht |
Ik gebruik sinds half januari mijn Samsung spor gear met zeer veel plezier. De eerste 2 weken is er een weekoverzicht gemaakt, maar daar is het... Bekijk bericht
KevinW
Hey @BikeS, Staan de weekoverzichten en de trainingshistorie wel in de app op je telefoon? Op dit mo... Bekijk bericht |
Sinds enkele weken heb ik twee problemen met mijn Gear: 1) de instellingen voor de apps waar ik meldingen voor krijg worden steest gereset naar... Bekijk bericht
Nick
Het kan zijn dat bij al het instellen er iets fout is gegaan, je hebt natuurlijk van alles geprobeer... Bekijk bericht |
Onderwerp | Auteur |
---|---|
Onderwerp | Likes |
---|---|
7 | |
4 | |
4 |