Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Samsung gear fit pro 2, aantal kilometers bij automatische registratie fietsen?

(Onderwerp aangemaakt op: 08-03-2018 09:39 PM)
2073 Weergaven
Jolande5
Journeyman
Opties

De gear fit pro 2 kan automatisch een aantal activiteiten registreren. Als ik wandel, zie ik daarna hoeveel kilometer ik gelopen heb. Als ik fiets, zie ik daarna alleen maar hoe lang ik heb gefietst. Ik zou verwachten dat hierbij ook het aantal kilometers zichtbaar zou worden (ivm ingebouwde GPS). Klopt dat? Ofwel: werkt mijn gear fit niet helemaal goed?

0 Likes
26 Antwoorden
Jolande5
Journeyman
Opties
Een kleine aanvulling nog: een kaartje van afgelegde routes heb ik nog niet kunnen vinden. Niet op de gear fit en ook niet in de app Samsung health.
0 Likes
JoeriS
Mastermind
Opties

Hee Jolande :smiling-face: dat zit 'm in de automatische trainingsherkenning. Zodra je minimaal 10 minuten hebt getraind terwijl je de Gear draagt, herkent deze automatisch dat je aan het trainen bent en worden het trainingstype en de duur vastgelegd. Dit geldt zowel voor fietsen als voor wandelen, hardlopen, workouts op een crosstrainer en roeien. Nu horen daar inderdaad ook de afgelegde afstand en het aantal verbrande calorieën bij vernoemd te worden, heb je de Gear Fit al eens ge-reset om te zien of dat verschil maakt?

members-moderator-signature-launch-february22-800x200
0 Likes
Jolande5
Journeyman
Opties

Hallo Joeri,

Dank je wel voor je antwoord. Dan weet ik in ieder geval dat de afgelegde afstand wel aangegeven zou moeten worden. Ik heb net de gear fit gereset. Ben benieuwd of het verschil maakt. Wordt vervolgd!

Met vriendelijke groet,

Jolande

0 Likes
JoeriS
Mastermind
Opties

Top, ik hoor graag van je! :face-with-tears-of-joy:

0 Likes
Jolande5
Journeyman
Opties

Hallo Joeri,

De reset heeft helaas niet geholpen. Heb je nog een andere tip?

Jolande

0 Likes
JoeriS
Mastermind
Opties

Hmm, neemt hij wel alles mee als je de training handmatig start?

0 Likes
Jolande5
Journeyman
Opties

Hallo Joeri,

Dat heb ik nog niet geprobeerd. Doe morgen een poging.

Ik heb in ieder geval ook nooit een kaartje gezien van de afgelegde route, maar misschien gaat dat niet automatisch (ook niet bij het wandelen, waarbij hij wel de afgelegde afstand aangeeft).

Groet,

Jolande

0 Likes
Jolande5
Journeyman
Opties

Hallo Joeri,

Dat werkt wel. Ik zie nu afstand en een kaartje met de afgelegde route.

Bij automatisch registreren van wandelen zie ik wel het aantal kilometers, maar geen kaartje.

Kun je hier conclusies uit trekken? Werkt automatisch registreren niet goed op deze gear? Moet ik actie ondernemen?

Alvast dank voor je antwoord.

Met vriendelijke groet,

Jolande

0 Likes
JoeriS
Mastermind
Opties

Ik weet zelf niet beter dan dat het zou moeten werken, vandaar dat ik toch hoop hier de oplossing aan te kunnen bieden. Over oplossingen gesproken, zou je de oplossing in dit topic eens willen bekijken en zien of dit jou ook helpt? https://goo.gl/U3SBS5

0 Likes