Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Samsung galaxy watch 4 meet geen Vo2 meer

(Onderwerp aangemaakt op: 15-06-2023 08:22 PM)
899 Weergaven
martinakrap
Pioneer
Opties
Hallo Allemaal,
Ik heb een vraag mijn Samsung galaxy watch doet met wandelen geen vo2 registratie meer een zie ook de route niet meer. Heb hem al gereset en alle apps machtigingen toe gestaan en ook de locaties. Wat kan het zijn? 

Met fietsen heb ik dat ook dat hij geen kaart meer laat zien en geen kilometers. Ik start me activiteit via me horloge.

Hoop dat jullie me kunnen helpen.

Groetjes,

Martina
0 Likes

1 Oplossing


Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
martinakrap
Pioneer
Opties
Nou heb even gebeld moet het horloge opsturen wordt zondag opgehaald. Want hij doet niet naar fabrieks instellingen resetten helaas. Maar super bedankt voor u hulp martijnk

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
34 Antwoorden
martinakrap
Pioneer
Opties
Ik heb een Samsung galaxy watch 4 eetst als ik gong fietsen via me horloge dan zag ik een kaart van Google en me kilometers maar nu zie ik dat niet meer in samsung healt app hoe kam dit? Heb de app van me horloge eraf gehaald gereset en ook samsung healt app verwijderd locatie en machtigen staan aan. Maar hij doet het niet iemand een idee? Met wandelen meet hij me vo2 ook niet meer . Groetjes martina
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @martinakrap, goedemiddag.

 

Heb je een reset ook een back-up teruggezet? Staan de opties voor de Locatie machtingen ook ingeschakeld op je Watch zelf? 

 

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
martinakrap
Pioneer
Opties
Ik heb met backup gedaan en alle locaties toegestaan
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Staan ook de locaties ingeschakeld voor Google Maps? Wanneer je je horloge terugzet naar de fabrieksinstellingen, maak dan eerst een back-up maar zet deze niet terug. Stel je Watch als nieuw in 😇

Locatie machtiging Google Maps Watch zelf.jpg

Groeten,

Martijn

 

 

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
martinakrap
Pioneer
Opties
Ga ik straks proberen. Hoe zie ik dat Google map verbonden is?
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Dit kan je in de Samsung Health op de Watch zelf inschakelen. Kijk hier voor meer informatie: https://bit.ly/3CyQkoY

 

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
martinakrap
Pioneer
Opties
Ik ga kijken anders stuur ik u foto's even toe
0 Likes
Oplossing
martinakrap
Pioneer
Opties
Nou heb even gebeld moet het horloge opsturen wordt zondag opgehaald. Want hij doet niet naar fabrieks instellingen resetten helaas. Maar super bedankt voor u hulp martijnk
0 Likes
martinakrap
Pioneer
Opties
Hallo allemaal, 
Nadat ik mijn Samsung galaxy smartwatch vandaag naar reparatie is er niks gevonden. Dus denk dat het aan me toestel ligt. Heeft het zin om de telefoon te resetten? Zo ja als ik een backup maak van me telefoon en de telefoon naar fabrieks instellingen doe. Kan ik dan de gegevens weer ophalen? 

Hoor het graag can jullie.

Groetjes, Martina 
0 Likes