Weet niet waar mijn s3 fronteer heb gelaten wil verbinden op afstand bijde locaties hebben wifi mijn horloge is daar op ingesteld nu wil ik... Bekijk bericht
Hallo,
Ik heb mijn Gear Fit2 Pro Black Large in Duitsland gekocht op 19 januari 2018. Nu merk ik dat er ik niet via Duitse of Nederlandse... Bekijk bericht
Hallo,
Op de app Samsung gear, ga ik via Instellingen>Snelle berichten>Snelle reacties naar mijn lijst van snelle reacties. Deze heb ik... Bekijk bericht
Hallo
Graag zou ik willen weten of het mogelijk is om een maximale hartslag op mijn samsung gear fit 2 pro in te stellen
zodat ik een seintje... Bekijk bericht
hoi hoi,
in de mainfeatuers staat bij de gear navigator:
Support for GPX track and routes
importing routes ans places from google map app
... Bekijk bericht
Hallo, ik heb een vraag over mijn nieuwe Samsung Gear Fit 2 pro. Is het mogelijk om een training te starten(hardlopen) waarbij mijn gear... Bekijk bericht
Hallo,
Ik heb de samsung gear sport aangekocht. Heb de Samsung health app gedownload en heb Strava verbonden met deze app. Toch worden mijn... Bekijk bericht
Hoihoi,
Bijna 1 jaar geleden heb ik mijn gear fit 2 bij mijn s7 gekregen. Hier ben ik super blij mee en draag ik dan ook dag en nacht.
... Bekijk bericht
Een weekendje Samsung Gear S3 Frontier
Ik heb het geluk gehad deze smartwatch een weekendje te proberen. Zoals velen ben ik geen Samsung... Bekijk bericht
Ik heb een Samsung gear sport en een IPhone, maar kan de gegevens van de watch niet synchroniseren met de app Samsung Health. Ik heb wel Bluetooth... Bekijk bericht
hoi,
mijn horloge is blijven hangen op bootloop and recovery hard reset helpt ook niet.....kan ik vnauit samsung site/community aan een... Bekijk bericht
Sinds de laatste update alleen maar problemen met de gear S3 Frontier.
Memory houd het een week tot 8 dagen max vol dan Memory full.
... Bekijk bericht
Hallo, ik ben voornemens om de Samsung Gear S3 Frontier aan te schaffen. Als cashback actie zie ik nu wel de Gear Sport staan, maar niet meer de... Bekijk bericht
mijn samsung s2 classic BALR edition blijft na de update hangen op opstart samsung bootlogo en gaat vibrerend uit en aan tot de Samsung bootlogo en... Bekijk bericht
Sinds de update naar tizen 3.0.0.1 laad mijn s3 niet meer op naar 100%. Het maximale is 93%.
Ik kan de gear s3 nog steeds gebruiken maar vind het... Bekijk bericht
Nieuwe telefoon s8 health app neemt niet de gegevens over van mijn gear s3. Mijn vorige telefoon wel s7 edge. Zag ik mijn slaappatroon en alle... Bekijk bericht
De Gear s2 verbinden aan een niet Samsung smartphone vereist Android 4.4 of hoger en 1,5GB of hoger RAM;
"Compatibele niet-Samsung mobiele... Bekijk bericht