Beste samsungmedewerker,
Ik heb een Galaxy Watch 46mm. Net als veel andere gebruikers heb ik ook veel last van de issues met de sensoren. ... Bekijk bericht
Goedemiddag,
Sinds de recente update (die alles heeft gereset en dus ook mijn historische gegevens over health heeft verdwijderd...) heeft mijn... Bekijk bericht
Ik heb sinds twee weken een galaxy watch in gebruik. Nu is mij opgevallen dat mijn hartslag niet altijd wordt bijgehouden. Hij staat op altijd... Bekijk bericht
Ik heb sinds kort een samsung watch en ga bijna op wintersport. Daar wil ik graag alpineskien als activiteit toevoegen aan Health. Echter is deze... Bekijk bericht
Ik heb sinds 3 dagen een Samsung Gear Sport. Deze heb ik gekoppeld met mijn iPhone 6s, nu kom ik de volgende problemen tegen.
1. Mijn contacten... Bekijk bericht
Sinds de Kerst ben ik het bezit van de Galaxy watch en een S6 had ik al. Straks gaat het windsurf seizoen weer beginnen en dan wil ik de afgelegde... Bekijk bericht
In dec. 2018 de Galaxy watch 46 mm zilver gekocht bij coolblue met daarbij meegenomen gebruik te kunnen maken van de cashback actie geldig tot... Bekijk bericht
Als ik bezig met met een wandeling of een training met bijvoorbeeld squad. En ik stop even. Dan gaat de training op pauze en staat er dat ok deze... Bekijk bericht
Hallo,
Mijn wifi verbinding werkt alleen na de eerste keer ingeven van het wachtwoord.
Daarna zie ik als de wifi uit geweest is en weer... Bekijk bericht
Hoi allemaal,
Is er een manier om op mijn Gear Fit 2 Pro een verticale/landscape watchface in te stellen?
Net zoals getoond wordt als je... Bekijk bericht
Beste,
Ik heb lang getwijfeld welk horloge ik zou kopen. Ik heb uiteindelijk beslist om een samsung galaxy watch 46mm te kopen.
Ik ben... Bekijk bericht
Hi,
Wanneer ik een bericht, Whatsapp bericht of een agenda item wilt toevoegen zie ik geen toetsenbord op mijn Samsung watch. Kan iemand mij... Bekijk bericht
Het is niet wereldschokkend maar het lukt me ineens niet meer om van wijzerplaat te wisselen via het scherm van mijn Galaxy Watch. Het verwisselen... Bekijk bericht
Paar dagen geleden de samsung galaxy watch gekocht, mijn sportactiviteiten via deze watch worden op geen enkele manier gesynchroniseerd met mijn... Bekijk bericht
Goedemorgen,
Ik heb de Galaxy watch gekregen voor de kerst en heb hem nu twee nachten omgehouden tijdens het slapen. Mijn slaapruimte wordt... Bekijk bericht
Telkens als de Galaxy Watch connectie maakt met mijn iphone (connectie middels code lukt) wordt de connectie na 2-3 seconden verbroken. Beide... Bekijk bericht