2 weken geleden
Enkele jaren geleden bij een telefoon kreeg ik de Samsung Galaxy Buds+
Prima apparaatjes, maar ondertussen wel een heel eind "op". De gaasjes (die onder de siliconen dopjes zitten) zijn van allebei de oortjes verdwenen en ik hoor zo af en toe van mensen, dat ze me niet goed kunnen verstaan in een Teams call.
Mijn gebruik:
Voor calls bij mijn werk gebruik ik een tweede account op mijn Samsung tablet of ik gebruik mijn laptop. Nu is het knullige van Samsung, dat ze het onmogelijk gemaakt hebben om Samsug apps op het tweede account te installeren. Dus op het tweede account geen S Health, geen Samsung members, maar ook geen Wearable apps.
Wat ik bij de Buds+ wat mis is de instellingsmogelijkheden voor de touch bediening. Nu heb ik ingesteld: rechts ingedrukt houden is volume omhoog, links ingedrukt houden is volume omlaag, één keer tikken is pauzeren, twee keer tikken volgende nummer en drie keer tikken nummer terug. Ik zou graag nog een manier hebben om de Google Assistant te triggeren.
Voor calls op kantoor is de noise cancellation van achtergrond geluid voor de andere kant wel heel fijn. Dus dat andere mensen geen last hebben van geluid bij mij op de achtergrond. Maar voor mezelf vind ik het zelfs af en toe wat onhandig. Want ik heb geen idee hoe hard ik dan praat. Wat tot gevolg heeft dat ik vaak met één oordopje in bel.
Nu is de meest logische volgende stap de Galaxy Buds 3 Pro, maar ik heb het niet zo op die Apple like stokjes eraan....
Dus dan kom ik al snel op de Buds 2 Pro. Die zijn ook nog gewoon te koop.
En onlangs zag ik ook de Sony WF-C710N. Die schijnen ook best goed te zijn. Of de Sony Sony WF-1000XM5. Maar ja, dan opent een hele nieuwe wereld als ik ook naar Niet-Samsung dingen ga kijken.
Dus de vragen:
Opgelost! Ga naar oplossing.
2 weken geleden
2 weken geleden
2 weken geleden
Dank voor je reactie! Heb ik wel wat aan
dinsdag