Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Koppeling A55 met Gear S3 classic lukt niet

(Onderwerp aangemaakt op: 22-06-2024 09:28 AM)
569 Weergaven
Members_JjdC4B6
First Poster
Opties

Sinds gisteren heb ik een Samsung A55 smartphone ter vervanging van mijn A51. Ik probeer deze te koppelen met ijn Gear S3 classic, maar dat werkt niet. Alles lijkt normaal te verlopen, ik krijg op beide toestellen een code en vraag om te bevestigen, maar eens ik dat doe lukt de koppeling toch niet. Wel krijg ik een boodschap dat mijn Gear S3 classic niet meer zal kunnen koppelen met nieuwe smartphones die na 2024 op de markt gebracht worden. Echter, we zijn niet na 2024....

Is dat een fout in de boodschap en kan deze koppeling nu al niet meer? Of kan het toch en kunnen jullie me uitleggen hoe ik de koppeling kan tot stand brengen?

#Galaxy A55

#Gear S3 classic

7 Antwoorden
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @Members_JjdC4B6,

Bedankt voor jouw bericht en gefeliciteerd met jouw A55! De Gear S3 wordt niet meer ondersteund op 2024 modellen. Op internet kan je wel work arounds hiervoor vinden om het wel te laten werken, maar dat raden wij niet aan. Laat weten of je zo eruit komt.

Met groet,

Ajay 

Community Manager
0 Likes
pike1234
First Poster
Opties
Een hoe nu verder ??.
Laat gewoon toe om te kunnen koppelen met blue tooth.
Mijn gear s3 is gereset en kan nu helemaal niet meer worden opgestart !!!. Dit is OOK een product van Samsung !!
0 Likes
Odr79
Apprentice
Opties
Dit is toch gewoon kansloos van Samsung......,dus nu wordt je verplicht om maar een nieuw klokje te gaan kopen.
0 Likes
Odr79
Apprentice
Opties
Laat het gewoon mogelijk zijn om het te gebruiken alleen wellicht zonder de extra nieuwe functies
0 Likes
Odr79
Apprentice
Opties
Je wordt gewoonweg weer aan alle kanten gepakt.....,en dit is niet de eerste keer door samsung🔥
0 Likes
Alice
Moderator
Moderator
Opties

Hoi @Odr79,

Ik kan mij voorstellen dat je hier niet op zat te wachten. Je kan in dit geval via de Samsung Members app jouw feedback aan ons doorgeven. Deze komt dan direct bij de interne afdeling terecht die hierover gaat. 

Groetjes,

Alice

rsz-846676
0 Likes
Odr79
Apprentice
Opties
Laat samsung ons gewoon kunnen connecten op een normale manier maar dan zonder al die extra updates
0 Likes