Ik heb nu sinds een week de nieuwe galaxy watch active2 en het is een mooi apparaat. Een ding is echter zeer teleurstellend en dat is het... Bekijk bericht
Is de pincode een andere dan de ontgrendelingscode?
Ik probeer mijn Galaxy Watch SM-R815F te verbinden met mijn Galaxy S10+ telefoon. Dit... Bekijk bericht
Iemand anders problemen met het losschieten van het polsbandje van de Gear Fit S2?
Ik heb (nu had helaas) de Gear Fit al een tijdje, fijn ding... Bekijk bericht
Vorige week brak het glas van de achterkant van mijn S3 Frontier. Na een orginele achterkant met wireless chardging te hebben besteld en de juiste... Bekijk bericht
Mijn oplader geeft storing als hij oplaad en dan stop hij ineens met opladen.heb ander oplader gebruikt en dan is perfekt.maar toch doet samsung... Bekijk bericht
Hallo
Ik heb een beveiliging ingesteld op mijn watch active2. Maar op de 1 of andere manier moet ik vaker tussendoor de pincode toetsen. En... Bekijk bericht
Ik zoek een optie om mijn watchface altijd aan te laten en het dimmen uit te schakelen. Ik lees nergens dat het kan, maar wellicht is er een... Bekijk bericht
Hallo
Ik heb nu een aantal weken de Galaxy Fit wearable en was tevreden. Maar de laatste tijd verliest hij snel en op korte afstanden de... Bekijk bericht
Hoi, is een Galaxy watch 46 mm (die ik wil gaan aanschaffen) ook alleen aan een Galaxy Tab A (2018) zonder 4G te koppelen om bijvoorbeeld de... Bekijk bericht
Hallo,
heb de nieuwe galaxy active2 smartwatch. Spotify als app ging prima. Koppelen met apple airpods ook. Alleen ook op de maximale... Bekijk bericht
Heb mn Galaxy watch nu 3 maanden en tot nu toe werkte hij goed
Echter sinds een aantal weken registreert hij geen trappen meer, ook de slaap... Bekijk bericht
Ik heb sinds kort Samsung galaxy buds gekregen. Sinds gister kan ik geen verbinding meer krijgen met mijn linker oortje. Als hij in het hoesje zit... Bekijk bericht
Goedenavond,
Na software update naar versie R375XXU0ASI3 doet de hartslagmeter het niet meer continu maar meet tie om de 10 minuten.
Lijkt... Bekijk bericht