Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Linker Galaxy buds geen verbinding

(Onderwerp aangemaakt op: 20-09-2019 08:00 PM)
2036 Weergaven
Jaya2
First Poster
Opties

Ik heb sinds kort Samsung galaxy buds gekregen. Sinds gister kan ik geen verbinding meer krijgen met mijn linker oortje. Als hij in het hoesje zit krijg ik een rood lampje, terwijl als alleen de rechter erin zit ik een groen lampje krijg. Op de app zie ik bij het rechteroortje een groene balk met 100%, dat is goed. Maar het linker oortje staat een uitroep teken bij. Ik heb al geklikt op zoeken, maar hij vind mijn linker oortje niet. Heb hem ook al een aantal keer weer terug gezet in de hoes, dichtgemaakt en eruit gehaald en opnieuw verbonden. Hij doet helemaal niks meer.

Hoe kan ik dit oplossen?

0 Likes

1 Oplossing

8 Antwoorden
Dinara
Journeyman
Opties

Hi. I have the same issue. I think it started after I updated wearable app. Will you be able to fix it? Can you please share your experience? Thanks.

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Hi @Dinara,

Do yo have the Buds or the Buds? And did you already try reinstalling and resetting the Buds?

rsz-846676
0 Likes
Dinara
Journeyman
Opties

Hi  Bruce.

I have buds+. Tried to reinstall, the problem still exists. I made an appointment in the service center.

Thanks

Dinara

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Okay, great! Let me know how your visit at the service center was.

rsz-846676
0 Likes
Drift15
First Poster
Opties
ik heb dat nu
0 Likes
Drift15
First Poster
Opties
hoe moet ik het maken?
0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Hi @Drift15,

Heb je de Buds al eens hebt gereset en de netwerkinstellingen?

Ga naar Instellingen > Algemeen beheer > Resetten en kies daar voor de optie Netwerkinstellingen resetten. Let op! Na het resetten moet je opnieuw verbinden met het netwerk, dus zorg dat je het wachtwoord van je wifiverbinding weet.

Werkt het dan niet, dan raad ik je aan om ze ter reparatie aan te bieden via onze Ophaalservice: https://bit.ly/2r9D0B2

rsz-846676
0 Likes