Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Galaxy Watch SM-R815F pincode

(Onderwerp aangemaakt op: 28-09-2019 03:48 PM)
289 Weergaven
MirjamG
First Poster
Opties

Is de pincode een andere dan de ontgrendelingscode?

Ik probeer mijn Galaxy Watch SM-R815F te verbinden met mijn Galaxy S10+ telefoon. Dit lukt niet omdat ik op enige moment op mijn horloge een pincode moet invoeren welke blijkbaar anders is dan de ontgrendelingscode van het horloge. Kan dit kloppen? Ik kan mij niet herinneren dat er een pincode bij het horloge zit (zoals bij een telefoon).

0 Likes
3 Antwoorden
KevinW
Samsung Members Star ★
Opties

Hoi Mirjam,

Is je horloge al eens eerder verbonden geweest met een telefoon? Heb je het horloge dan ook gereset? Omdat de Galaxy Watch slechts met een toestel tegelijkertijd verbonden kan zijn, moet het horloge eerst gereset worden.

Zou je anders eens een foto kunnen maken van het scherm dat je op het horloge te zien krijgt?

kevin-sig
0 Likes
MirjamG
First Poster
Opties

Hoi Kevin,

Bedankt voor je reactie. Het horloge is nog niet eerder met een telefoon verbonden geweest. Ik heb eerst de optie ´using without a mobile device ´ gebruikt. Nu wil ik m toch graag koppelen.

De eerste stappen gaan goed. Dan krijg ik op het horloge de melding ˋ Wilt u uw persoonlijke gegevens en inhoud van uw horloge verwijderen nadat u verbinding met uw telefoon hebt gemaakt?ˋ Ik zeg dan maar ja omdat ie nee niet accepteert. Dan komt het scherm met de pincode. Dit scherm ziet er hetzelfde uit als wanneer je je horloge niet draagt, weer om doet en je dan ook je pincode moet ingeven. Ik geef dan ook deze pincode in en krijg dan de melding ˋ onjuiste pincode ˋ.

Groeten, Mirjam

0 Likes
Tim
GrandMaster
Opties

Hey Mirjam, is het mogelijk om een foto te maken van de melding die je te zien krijgt?

Moderator-signatures-v1-NL You must take your place in the Circle of Life." ~ The Lion King
0 Likes