Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Galaxy Watch 7 vergrendeling

(Onderwerp aangemaakt op: 13-10-2024 10:55 AM)
1877 Weergaven
cleverdog
Student
Opties
Mijn Galaxy Watch blijft elke keer vergrendelen. Dus elke keer als je je pols laat zakken wordt het scherm zwart en vergrendeld de Watch met het slotje. Daarna moet je de pincode geven om te ontgrendelen. 

Na het meerdere keren opnieuw opstarten herkend de watch wel dat hij om je pols zit en vergrendeld hij pas op het moment dat je de watch van je pols afhaalt.

Pols herkenning uit en aan gezet, gereset etc heeft geen zin gehad. Het is net of een sensor de pols niet herkend. Hoe weet het horloge dat hij nog om je pols zit en hoe krijg ik het probleem verholpen?

2 oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
ggog72
Apprentice
Opties
Het klinkt onlogisch en tegenstrijdig, maar de tip om polsdetectie uit te zetten werkt wél. Bedankt. 👍

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

Oplossing
RvdPsweetlake
First Poster
Opties
Ik moest ook veelvuldig de pincode ingeven nadat ik het horloge geladen had, mijn oplossing voor dit probleem is het horloge eerst omdoen en na een minuut of 5 a 10 pas de pincode in te geven. Daarna geen probleem meer gehad.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
12 Antwoorden
JosienS
Voyager
Opties
Op je watch ga je naar beveiliging en privacy. Daar kun je vergrendeltype naar 'geen' omzetten. Misschien heb je daar een pincode aangezet?
0 Likes
cleverdog
Student
Opties
Hoi sorry, misschien is mijn bericht niet geheel duidelijk. Ik heb inderdaad een pincode ingesteld. Normaliter voer je deze in en zolang je het horloge om je pols houdt hoef je deze niet telkens opnieuw in te voeren. Pas nadat je het horloge van je pols hebt gehaald, de zogenaamde pols detectie. Alleen herkend het horloge soms niet dat deze nog om mijn pols zit waardoor je elke keer de code moet invoeren.
TessaV
Moderator
Moderator
Opties

Hi @cleverdog

Inderdaad even handig om te weten, is jouw Galaxy Watch toevallig gevallen of heeft hij ergens tegen aangestoten? Het klinkt alsof de sensor een beetje in de war is namelijk. Kan je me ook vertellen of jij de gehele Watch al hebt gereset en of jij de Watch al opnieuw hebt gekoppeld aan jouw toestel etc.? 

Groetjes, 

Tessa

0 Likes
Erikdekker
Apprentice
Opties
Ik heb dat ook, niet gevallen oid. Leuke is, dat ik het dus iedere keer heb als ik mijn horloge op moet laden en dus van de pols af moet. De beveiliging komt erop ivm google wallet / google pay 😮
0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @Erikdekker,

Bedankt voor jouw bericht. Heb je ook geprobeerd in de instellingen de 'Pols detectie' uit te zetten? 

Met groet,

Ajay 

Community Manager
0 Likes
Erikdekker
Apprentice
Opties
Ik hou het even in de gaten. Mogelijk een oplossing. Gisteren eerst even gepoetst en toen om gedaan. Toen ging het in 1 keer goed.
Ajay-A
Community Manager
Opties

Bedankt voor de update Erikdekker,

Laat weten wanneer de issue terugkomt. Ik wens je veel plezier met jouw Watch7!

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes
Oguz74
Apprentice
Opties

Ik zou graag willen weten wat u gepoetst heeft. Heb namelijk dezelfde probleem ook. Naar mijn gevoel is het ontstaan na een van de laatste updates. Weet alleen niet meer welke versie dat is geweest.

0 Likes
Oplossing
ggog72
Apprentice
Opties
Het klinkt onlogisch en tegenstrijdig, maar de tip om polsdetectie uit te zetten werkt wél. Bedankt. 👍