Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

pincode galaxy watch4 classic

(Onderwerp aangemaakt op: 11-10-2022 11:34 AM)
560 Weergaven
Members_iXhj3Nx
Student
Opties

ik heb bij ingebruikname van mijn horloge (Galaxy Watch4 Classic) helaas gekozen voor het instellen van een pincode, kan iemand mij vertellen hoe ik dat ongedaan kan maken?????  Ik wil géén pin !

0 Likes

2 oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Zoole
Helping Hand
Opties
Ga naar instellingen, beveiliging, vergrendeltype (daar moet je je pincode invullen) en zet het op Geen. Hou er wel rekening mee dat als je betaald met je telefoon dat je er wel een beveiliging op moet hebben.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

Oplossing
Moootje
Samsung Members Star ★★
Opties
Wanneer je betaalt met Google wallet zal je elke keer dat je je horloge af doet en weer om de pincode in moeten voeren. Zonder kan het helaas niet. Gebruik je dit niet dan kan je het volgens de stappen van zoole uit zetten.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

3 Antwoorden
Oplossing
Zoole
Helping Hand
Opties
Ga naar instellingen, beveiliging, vergrendeltype (daar moet je je pincode invullen) en zet het op Geen. Hou er wel rekening mee dat als je betaald met je telefoon dat je er wel een beveiliging op moet hebben.
Oplossing
Moootje
Samsung Members Star ★★
Opties
Wanneer je betaalt met Google wallet zal je elke keer dat je je horloge af doet en weer om de pincode in moeten voeren. Zonder kan het helaas niet. Gebruik je dit niet dan kan je het volgens de stappen van zoole uit zetten.
Members_iXhj3Nx
Student
Opties

hartelijk dank, gelukt !