Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Batterij snel leeg gear s3

(Onderwerp aangemaakt op: 23-01-2020 09:30 AM)
860 Weergaven
jolanda1961
First Poster
Opties

Al na een halve dag moet het horloge op de oplader. Wat is de oorzaak?

0 Likes
92 Antwoorden
BruceH
Community Manager
Opties

Heb je hem al eens gereset? Als het dan nog voorkomt, raad ik je aan om hem ter reparatie aan te melden via onze Ophaalservice of je kunt ermee langs een servicepunt van ons gaan. 

rsz-846676
Muijp73
Journeyman
Opties

De reset ook al geprobeerd, helaas niet geholpen. Aanbieden bij service punt is een optie,  maar horloge is uit de garantie dus weet zo niet vooraf wat de kosten gaan worden.

Als er dan niet alleen een nieuwe accu maar ook moederbord in moet zullen de kosten te duur zijn en is een nieuw horloge misschien beter. 

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Dat durf ik van tevoren niet te zeggen. Mocht je liever kijken naar een nieuw horloge, dan kun je mij een privébericht sturen.

rsz-846676
0 Likes
TheMazeDammit
Pathfinder
Opties
Dit heb ik ook al eens eerder gedaan. Ik had dit horloge gekocht toen ie net uit was. M'n garantie is allang verlopen. Ik weet niet of ik de volgende keer weer een Samsung watch ga kiezen zo..
0 Likes
Papa_m
First Poster
Opties

Ervaar hetzelfde als de meesten hier. Het is de app contacten die steeds weer oppopt en mijn batterij leegzuigt. 

Het resetten doe ik nu om de paar dagen in de hoop dat het echt een keer werkt, maar dat is ijdele hoop. 

Het werkt 1 of 2 dagen en dan knalt de app contacten van 1% omhoog naar 80% en hoor ik hem nog net niet de batterij leegslurpen.

Ik heb dit horloge (gear S3 classic) sinds oktober 2017.  Dit probleem eerder gehad, maar sinds een paar weken gebneurt het siginificant vaker. Het resetten gaat standaard fout. Dat wil zeggen: bij het maken van de back-up blijft hij standaard hangen op 83%. Dan moet ik de gsm én het horloge beiden opnieuw opstarten, dan werkt de  back up wél snel. Ik vind het ondertussen uitermate storend.

Dit probleem speelt al heel lang, bij heel veel gebruikers. @Samsung;  ik zou graag lezen dat jullie weten dat het een probleem is, waar het aan ligt en hoe je het simpel kan oplossen.

Ik wil best een nieuwe aanschaffen, maar voor die prijs wil ik zeker weten dat het niet een typisch Gear probleem is en ik een kat in zak koop (lees: hetzelfde probleem krijg).

Groet,

Michiel

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

@Papa_m, Is het horloge up-to-date? En heb je hem al eens laten nakijken bij een servicepunt of via de Ophaalservice?

rsz-846676
0 Likes
Papa_m
First Poster
Opties

Ha @BruceH, 

Dank voor je snelle reactie.

Mijn software is up to date. En ik heb hem nooit weggebracht om te laten nakijken. Het zit volgens mij echt in de software. Soms gaat het lang goed en opeens is het er weer. Alleen de app contacten en echt uit het niets.

En ik val denk ik ook buiten enige vorm van garantie, dus dan ga ik geen extra kosten maken, maar koop ik liever een nieuwe. Echter, dan wil ik zeker weten dat dit niet nog een keer gebeurd. Is deze bug dat echt niet bekend bij Samsung?

Groet,

Michiel

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Ik heb er wel eens van gehoord, maar het komt niet op ieder apparaat voor.

Je kunt het beste een foutrapport sturen via de Wearable app, dan kunnen onze ontwikkelaars ernaar kijken en zodoende het probleem achterhalen. Je krijgt na verloop van tijd ook feedback na het sturen van je rapport.

rsz-846676
0 Likes
Theo1977
First Poster
Opties
Kan ik de gear S3 FRONTIER ook op een draadloos fast charts leggen 2.0
Muijp73
Journeyman
Opties
nee, mij lukt dat in ieder geval niet. nooit eerder geprobeerd tot nu toe. dus net naar even geprobeerd en helaas het werkt niet.
het laden op de Wireless Powershare functie S10+ werkt wel heel goed en snel.
Suc6 ermee.