Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Batterij snel leeg gear s3

(Onderwerp aangemaakt op: 30-09-2017 09:13 PM)
28820 Weergaven
jolanda1961
First Poster
Opties

Al na een halve dag moet het horloge op de oplader. Wat is de oorzaak?

0 Likes

2 oplossingen


Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
KevinW
Samsung Members Star ★★
Opties
Hoi Jolanda,

Als je, wanneer de Gear S3 al wat leger is, de app Samsung Gear op je telefoon opent en onder Info op Batterij drukt, kun je het batterijverbruik van de Gear zien. Je krijgt een overzicht met de apps die de meeste stroom verbruiken. Als je daar niet helemaal uit komt, kun je hier dan een screenshot van dat scherm plaatsen?

kevin-sig

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
Oplossing
John531
Journeyman
Opties

Probleem is opgelost door de Gear-app (WEAR) op mijn S9+ te verwijderen en opnieuw te installeren. Ik had gemerkt als ik de Bluetooth op de S9+ uit had gezet, het verbruik van de Gear van ca. 18% per uur weer naar ca. 1% per uur ging. Blijkbaar is de WEAR-app op mijn S9+ corrupt geraakt en hield deze de BT continue aktief en daarmee het verbruik van de Gear hoog. Wellicht voor de anderen ook iets om te proberen.    

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

92 Antwoorden
Oplossing
KevinW
Samsung Members Star ★★
Opties
Hoi Jolanda,

Als je, wanneer de Gear S3 al wat leger is, de app Samsung Gear op je telefoon opent en onder Info op Batterij drukt, kun je het batterijverbruik van de Gear zien. Je krijgt een overzicht met de apps die de meeste stroom verbruiken. Als je daar niet helemaal uit komt, kun je hier dan een screenshot van dat scherm plaatsen?

kevin-sig
0 Likes
Junny
First Poster
Opties

Hi Jolanda,

Do you always have this problem just it is new, e.g. after a new full charge to your watch.

I sometimes have the similar problem and I solve this by reset the watch.

Hope it helps,

 

Jun 

0 Likes
edcrombeen
Apprentice
Opties

Hallo 

KevinW

 

De oplossing die jij voorstelt functioneert niet. Het enige wat ik bij batterij status vind is de instellingen app. Als ik deze sluit blijft het probleem bestaan. Na 8 uur is de batterij leeg en moet de watch aan de lader.

Hoe kan het dat zoveel Gear S3 gebruikers hier last van hebben en dat Samsung hier niet op reageert? Er zijn mega posts te vinden over hetzelfde onderwerp, maar geen enkele bied een oplossing.

Grt Ed

0 Likes
Nick
MegaStar
Opties

Dus het grootste verbruik komt vanuit Instellingen, begrijp ik dat goed? 


---------
Signature-Note10
"Changes call for innovation, and innovation leads to progress"
0 Likes
edcrombeen
Apprentice
Opties

Wijzerplaten 26% en meldingen 23%. Dit kan toch niet een dusdanige achteruitgang in batterij spanning teweeg brengen?

Heb de AOD uitgeschakeld. Levert wel iets op.

0 Likes
Nick
MegaStar
Opties

Heb je gedownloade wijzerplaten op jouw Gear S3 staan?


---------
Signature-Note10
"Changes call for innovation, and innovation leads to progress"
0 Likes
edcrombeen
Apprentice
Opties

Ja, bij het downloaden gaan ze naar de smartphone. Maar bij het toepassen gaan ze ook naar de S3.

0 Likes
Nick
MegaStar
Opties

Zou je eens een aantal kunnen verwijderen, of de wijzerplaat even naar 't standaard zetten? Ik vind namelijk het wijzerplaten verbruik erg hoog. 


---------
Signature-Note10
"Changes call for innovation, and innovation leads to progress"
0 Likes
edcrombeen
Apprentice
Opties

Alle niet standaard wijzerplaten verwijderd. Match uit en weer aan gezet. Hangt nu aan de voeding.

0 Likes