Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

SAMSUNG Gear Fit 2 gemakkelijk te verliezen

(Onderwerp aangemaakt op: 28-09-2017 11:45 PM)
309 Weergaven
Vetinek
First Poster
Opties

 Ik ben mijn smartwatch vandaag verloren. Ik heb op het internet gelezen dat dat meerdere mensen is overkomen. En vrijwel altijd gedurende niet actieve momenten. Ik lees op dit forum dt het zou komen omdat de band dan niet goed wordt vastgemaakt maar dat geloof ik niet. Ik maakte mijn smartwatch altijd heel goed vast en tot drie maal toe is hij van mijn pols afgegleden. De laatste keer heb ik hem niet meer teruggevonden. Ik baal enorm want het was een cadeau. Omdat veel meer mensen wereldwijd hetzelfde probleem ervaren ben ik van mening dat het hier om een foutief product gaat. Het feit dat is getest dat de band niet los te trekken valt als er spanning op staat zegt niets over het feit dat hij gewoon, zonder spanning, van je pols af kan glijden. Ik hoop op een oplossomh.

 

Mvg

Lien

0 Likes

1 Oplossing


Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
KevinW
Samsung Members Star ★★
Opties
Hoi Lien,

Hij is dus gewoon van je pols gegleden zonder dat hij open is gegaan? Het lijkt me dan dat de Gear Fit 2 niet goed is bevestigd. Het is de bedoeling dat de Gear Fit 2 goed aansluit op je pols en niet te losjes wordt bevestigd. Ieder horloge dat namelijk te los wordt bevestigd kan natuurlijk van je pols glijden. Misschien was hij te los bevestigd, op had je een kleinere maat moeten hebben voor je pols.

Ik hoop voor je dat een eerlijke vinder je Gear Fit 2 naar de Gemeente brengt. Je kunt deze website in de gaten houden: https://www.verlorenofgevonden.nl

kevin-sig

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
1 Antwoord
Oplossing
KevinW
Samsung Members Star ★★
Opties
Hoi Lien,

Hij is dus gewoon van je pols gegleden zonder dat hij open is gegaan? Het lijkt me dan dat de Gear Fit 2 niet goed is bevestigd. Het is de bedoeling dat de Gear Fit 2 goed aansluit op je pols en niet te losjes wordt bevestigd. Ieder horloge dat namelijk te los wordt bevestigd kan natuurlijk van je pols glijden. Misschien was hij te los bevestigd, op had je een kleinere maat moeten hebben voor je pols.

Ik hoop voor je dat een eerlijke vinder je Gear Fit 2 naar de Gemeente brengt. Je kunt deze website in de gaten houden: https://www.verlorenofgevonden.nl

kevin-sig
0 Likes