Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Gear fit pro 2 advies

(Onderwerp aangemaakt op: 28-09-2017 09:48 AM)
2140 Weergaven
Goverdina
Apprentice
Opties

Hallo,

 

Gister heb ik de Samsung Gear fit Pro 2 aangeschaft. Aangezien hij er een stuk degelijker uit ziet als de fitbit. Echter gaf de verkoper aan dat hij je slaap kwaliteit meet, vannochtend zie ik alleen hoe lang ik geslapen heb. Nu heb ik gekeken naar apps voor nachtrust, maar geen lijkt compatibele met de Gear fit pro 2. Moet ik ergens een instelling veranderen om mijn slaappatroon in te zien?

 

En in de Galaxy app zie ik tot nu toe alleen wijzerplaten, komen er in de toekomst meer apps? 

 

Ik hoop dat iemand deze vragen kan beantwoorden! 

1 Oplossing


Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
KevinW
Samsung Members Star ★★
Opties
Hoe Goverdina,

Goede vragen!

Wat betreft slaap: als je op de melding Slaaprecord drukt, komt er als het goed is te staan hoe lang je geslapen hebt, je efficiëntie en hoeveel minuten je rusteloos, licht en bewegingsloos hebt geslapen. Ook als je Gear Fit 2 Pro gekoppeld is aan Samsung Health op een telefoon kun je deze informatie hier terugzien.

Het is verder mogelijk voor ontwikkelaars om apps te ontwikkelen voor de Gear Fit 2 Pro. Het is wel een stuk ingewikkelder, waardoor het aanbod op dit moment beperkt is. In de toekomst zal het aanbod ongetwijfeld groeien. Zo is Spotify op dit moment een app voor de Gear Fit 2 (Pro) aan het testen in de VS.

Hoe bevalt je Gear Fit 2 Pro verder? :face-with-tears-of-joy:

kevin-sig

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
3 Antwoorden
Oplossing
KevinW
Samsung Members Star ★★
Opties
Hoe Goverdina,

Goede vragen!

Wat betreft slaap: als je op de melding Slaaprecord drukt, komt er als het goed is te staan hoe lang je geslapen hebt, je efficiëntie en hoeveel minuten je rusteloos, licht en bewegingsloos hebt geslapen. Ook als je Gear Fit 2 Pro gekoppeld is aan Samsung Health op een telefoon kun je deze informatie hier terugzien.

Het is verder mogelijk voor ontwikkelaars om apps te ontwikkelen voor de Gear Fit 2 Pro. Het is wel een stuk ingewikkelder, waardoor het aanbod op dit moment beperkt is. In de toekomst zal het aanbod ongetwijfeld groeien. Zo is Spotify op dit moment een app voor de Gear Fit 2 (Pro) aan het testen in de VS.

Hoe bevalt je Gear Fit 2 Pro verder? :face-with-tears-of-joy:

kevin-sig
0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Tof dat je de Gear Fit2 Pro hebt aangeschaft!

 

Hij is natuurlijk nog vrij nieuw, dus er zullen vast en zeker nog een hoop apps aankomen. Ik ben ook benieuwd hoe die bevalt. 

 

Laat je het ons weten?

rsz-846676
0 Likes
GrandmasterTP
Student
Opties

Samsung Health