Weet iemand of de nieuwe Samsung Watch werkt in combinatie met een dual SIM telefoon?
Ter achtergrond: Op het moment heb ik een fitbit charge... Bekijk bericht
Hallo! Ik heb me sinds een paar weken een Gear Fit 2 Pro aangeschaft waar ik heel tevreden van ben. Ik heb gezien op allerlei (Youtube)demo’s dat... Bekijk bericht
Ik heb sinds kort een gear s3, echter als ik deze probeer te koppelen met mijn umidigi s2 pro blijft het pairingprocess hangen nadat ik toestemming... Bekijk bericht
Is het mogelijk om meerdere telefoons aan de Gear S3 (sport) te koppelen?
En als dat niet kan, wat ben ik dan allemaal kwijt als ik een nieuwe... Bekijk bericht
Ik wil het volume aanpassen op mijn samsung gear sport b.v. om het geluid van de wekker beter te horen.
De instructies die ik vind op... Bekijk bericht
Krijgt de gear s3 ook de tizen 4.0 waar de nieuwe galaxy watch op draait of blijft deze steken op 3?
Of komt er bv een kleine update waardoor de... Bekijk bericht
Goedendag,
Ik heb vannacht geslapen met de Gear S3 om, maar kan nergens mijn slaapgegevens vinden? Moet ik iets aanzetten in instellingen?
... Bekijk bericht
Is het mogelijk om in te stellen dat als ik een telefoongesprek aanneemof start via de telefoon (Samsung Galaxy A3) het gespek via de telefoon gaat... Bekijk bericht
Mijn gear fit pro 2 is nu ongeveer 3 maanden oud en sinds een maand telt hij niet elke nacht de calorieën meer die ik heb verbrand, waardoor ik aan... Bekijk bericht
Ik heb een maand of 4 geleden de gear fit 2 gekocht. Helaas is het scherm beschadigd geraakt door een val. Ik samsung gebeld of het gerepareerd kan... Bekijk bericht
nadat ik met mijn gear s3 buiten bereik van mij telefoon ben geweest en er weer in de buurt ben hersteld de bluetooth verbinding niet automatisch.... Bekijk bericht
Ik heb reeds verschillende keren meegemaakt, wanneer ik aan een fietstocht start en de training handmatig start op mijn horloge, de de gps niet... Bekijk bericht
Na de laatste update verbind mij Telefoon niet meer met mijn gear 3 frontier. Voor de update geen problemen Telefoon is een Samsung S7.
Meer... Bekijk bericht
Sinds kort heb ik de Samsung gear fit 2 pro, waar ik erg blij mee ben. Het viel me op dat mijn routes wel worden vastgelegd met gps als ik zelf een... Bekijk bericht
Ik heb mijn Gear S3 Classic ter reparatie aangeboden onder garantie. Men heeft direct de nieuwste firmware geladen en nu is mijn S3 binnen een... Bekijk bericht
Weet iemand of er in het menu van de gear s3 de mogelijkheid is om de draairing te "blokkeren"zodat als je kleding met lange mouw aan heb... Bekijk bericht
Sinds een update maakt mijn horloge geen contact meer met mijn telefoon. Als ik de app wil bijwerken blijft hij hangen en doet niets meer. Wie kent... Bekijk bericht
Ik kan mijn galaxy s7 niet koppelen met mijn Suunto spartan trainer horloge.Telefoon ziet horloge wel maar kan hem niet koppelen.Ook niet in de... Bekijk bericht
Goedendag,
ik gebruikte altijd samsung healt om te skeeleren, maar wilde wat meer info ook wat betrefd de hartslag.
nu de gear fit gekocht... Bekijk bericht
Ik ben sinds kort de trotse eigenaar van een Gear S3 Frontier. Ik heb de S3 gekozen boven de Gear Sport om het stoere design. Nu heb ik gezien dat... Bekijk bericht