op 07-08-2022 01:42 PM - laatst bewerkt op 25-04-2023 03:19 PM door MartijnK
Hoi Allemaal!
ik heb net 3 weken mijn wasmaschine. Net ging ik even luisteren bij een raar geluid en dit wou ik graag filmen. Nu heb ik dar geluid niet op film gekregen, maar wel een ander heel apart geluid. Ik vraag mij af of dit normaal is.
ik stuur een filmpje mee, zodra de wasmaschine stopt met draaien hoor je dit gekke geluid.
ik hoop dat iemand mij kan helpen!
#ecobubble #wasmachine
Opgelost! Ga naar oplossing.
op 09-08-2022 11:10 AM
Hi @Ramonavanhameren, goedemorgen.
Welkom op de Samsung Community en goed dat je ons een bericht stuurt, we helpen je dan ook graag verder! Dankjewel voor de video 😇 Waar heb je de wasmachine aangekocht? Omdat de wasmachine nog erg jong is kan je deze misschien nog omruilen.
Dit klinkt inderdaad niet helemaal goed, echter om dit beter te kunnen beoordelen zal een serviceverzoek de volgende stap worden. Stuur mij voor het aanvragen van een serviceverzoek een privé berichtje (https://bit.ly/3BoC5B0)
Groeten,
Martijn
op 09-08-2022 11:10 AM
Hi @Ramonavanhameren, goedemorgen.
Welkom op de Samsung Community en goed dat je ons een bericht stuurt, we helpen je dan ook graag verder! Dankjewel voor de video 😇 Waar heb je de wasmachine aangekocht? Omdat de wasmachine nog erg jong is kan je deze misschien nog omruilen.
Dit klinkt inderdaad niet helemaal goed, echter om dit beter te kunnen beoordelen zal een serviceverzoek de volgende stap worden. Stuur mij voor het aanvragen van een serviceverzoek een privé berichtje (https://bit.ly/3BoC5B0)
Groeten,
Martijn
op 09-08-2022 01:23 PM
Hoi Martijn!
Het lukt mij niet om een prove berocjt te sturen. graag zou ik een service verzoek willen doen. Ik heb hem net 1 maand geleden gekocht bij mediamarkt. Graag wpu ik hem omruilen maar dit krijg ik niet voor elkaar.
ik hoopte dat het geluid wel mee zou vallen, maar maak me nu toch wel zorgen
op 09-08-2022 01:26 PM
Als je op de link in mijn vorige berichtje klikt wordt je als het goed automatisch doorgestuurd om een privé berichtje te sturen 😇 Voor het indienen van een serviceverzoek heb ik namelijk je persoonlijke gegevens nodig, via een privé berichtje zijn deze gegevens voor andere niet zichtbaar.
Groeten,
Martijn