Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Help: wasmachine pauzeert steeds

(Onderwerp aangemaakt op: 04-05-2025 09:07 PM)
235 Weergaven
Xenavdh
Student
Opties
Onze Samsung wasmachine stopt sinds 2 dagen middenin het programma maar geeft geen foutmelding. Het is vaak een beetje tegen het einde van het programma. Ook hebben wij het idee dat het water niet meer warm wordt. We weten niet of dit met elkaar te maken heeft want hij geeft dus geen melding van iets. We hebben sinds 1 maand geen garantie meer, maar misschien heeft iemand hier de gouden tip. 

En anders zou het fijn zijn als Samsung zelf misschien met een goede oplossing zou kunnen komen? Graag een reparatie of omruilen van de wasmachine. Het is natuurlijk erg lullig dat dit een maand na de garantie gebeurt. Misschien dat de Samsung medewerkers hier even naar zouden kunnen kijken. 
0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @Xenavdh,

Bedankt voor jouw bericht hierover. Een wasmachine is een belangrijk onderdeel van het huishouden. Ik help je graag hiermee verder. Zie e.v. de onderstaande links voor allemaal adviezen. Wanneer het daarna nog steeds niet werkt, kan je aan mij de aankoopdatum en winkel van aankoop doorgeven? Ik kijk dan naar de mogelijkheden.

https://bit.ly/2S8Wd54

Met groet,

Ajay

Community Manager

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
2 Antwoorden
Wateentroep
Apprentice
Opties

Waarschijnlijk een defecte printplaat. Is een bekend probleem.

Oplossing
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @Xenavdh,

Bedankt voor jouw bericht hierover. Een wasmachine is een belangrijk onderdeel van het huishouden. Ik help je graag hiermee verder. Zie e.v. de onderstaande links voor allemaal adviezen. Wanneer het daarna nog steeds niet werkt, kan je aan mij de aankoopdatum en winkel van aankoop doorgeven? Ik kijk dan naar de mogelijkheden.

https://bit.ly/2S8Wd54

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes