Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Uitgestelde start tijd wasmachine

(Onderwerp aangemaakt op: 3 weken geleden)
111 Weergaven
mrbwd
First Poster
Opties
Hoi,

Onlangs heb ik een nieuwe wasmachine aangeschaft WD90DG6B85BKU. Nu vraag ik mij af of er een uitgestelde starttijd is ipv uitgestelde eindtijd. Dit heeft meer te maken omdat ik zonnepanelen heb en hier gunstiger gebruik van wil maken. 

0 Likes

2 oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @mrbwd,

Nog gefeliciteerd met de aankoop van jouw wasmachine! Dat is een goede vraag, ik help je graag hiermee. In plaats van de start te programmeren stel je bij deze wasmachine de eindtijd in. De wasmachine gaat dan zelf berekenen hoe laat deze in dient te schakelen om het programma op de afgesproken tijd te voltooien. Wanneer je weet hoelang de wasmachine over een was doet kan je een gewenste eindtijd instellen. 

Als het bijvoorbeeld 15:00 als begintijd wilt en het is nu 14:00 is en je weet dat een programma 2 uur duurt. stel je het in op 3 uur. De 2 uur durende programma gaat dan om 15:00 starten.  Zie hieronder een screenshot van bladzijde 49 van de handleiding. je kan ons gerust laten weten of je er zo mee uitkomt.

Met groet,

Ajay

Community Manager

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
Oplossing
Ajay-A
Community Manager
Opties
0 Likes
2 Antwoorden
Oplossing
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @mrbwd,

Nog gefeliciteerd met de aankoop van jouw wasmachine! Dat is een goede vraag, ik help je graag hiermee. In plaats van de start te programmeren stel je bij deze wasmachine de eindtijd in. De wasmachine gaat dan zelf berekenen hoe laat deze in dient te schakelen om het programma op de afgesproken tijd te voltooien. Wanneer je weet hoelang de wasmachine over een was doet kan je een gewenste eindtijd instellen. 

Als het bijvoorbeeld 15:00 als begintijd wilt en het is nu 14:00 is en je weet dat een programma 2 uur duurt. stel je het in op 3 uur. De 2 uur durende programma gaat dan om 15:00 starten.  Zie hieronder een screenshot van bladzijde 49 van de handleiding. je kan ons gerust laten weten of je er zo mee uitkomt.

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes
Oplossing
Ajay-A
Community Manager
Opties

Uitgesteld einde wasmachine.png

Community Manager
0 Likes