op 13-05-2025 12:20 AM
Dag,
Mijn samsung van 4 jaar oud zijn de lagers van kapot gegaan. Samsung bied mij een coulance bedrag van de dagwaarde van de machine á €180,-.
Nou zegt de winkel waar ik de wasmachine heb aangeschaft dat Samsung de wasmachine ook wil ophalen, klopt dit wel dat ik de machine dan aan Samsung moet geven?
14-05-2025 11:13 AM - bewerkt 14-05-2025 11:14 AM
Bedankt voor jouw bericht @Sonerr,
Ik help je graag om meer duidelijkheid te krijgen hierover. In het systeem kan ik lezen dat CE Repair jou een prijsopgave had gestuurd, maar dat je daarop niet had gereageerd. Ze hebben daarom het reparatieverzoek geannuleerd. Had jouw winkel van aankoop het apart nog aangemeld en met welke afdeling van Samsung had je zelf contact?
Met groet,
AjaR
op 14-05-2025 12:13 PM
Dag,
Ik heb zelf verder geen contact gehad met Samsung, alles loopt via de desbetreffende winkel waar ik de machine destijds heb gekocht.
Deze week is ook mijn warmtepompdroger van Samsung gesneuveld welke ik tegelijk heb gekocht met mijn wasmachine op 03-02-2021.
Dus nu heb ik 2 kapotte machines welke ik iets langer als 4 jaar geleden heb aangeschaft voor €1254,- van Samsung..
Dit is toch niet normaal zo?
Ik woon notabene alleen, doe maximaal 2 keer per week de was en 1 keer per week de droger aan.
Nooit overbeladen, altijd machine reiniging wanneer dit word aangegeven, filters van de droger en de condensator altijd gereinigd.