Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Autodispencer wasmachine in 1 x leeg

(Onderwerp aangemaakt op: een week geleden)
100 Weergaven
Jacintha
First Poster
Opties

Zowel mijn wasverzachter als mijn wasmiddel is in 1 wasbeurt leeg. Alles schoongemaakt, lade eruit, nagekeken, gevuld, opnieuw erin gedaan en weer alles in 1 x leeg. Lekker duur zo, 2 flessen wasverzachter en 2 flessen wasmiddel. Heb ook de lichtblauwe deksels die op de dispenser zitten opnieuw schoongemaakt en vastgezet, alleen ik vind dat die heel slecht sluiten. er lag achterin de lade ook een heel klein soort geribbeld hoesje los. Ik heb dat weer op een van de "'pootjes"' achterin de lade gezet, want daar hoorde deze blijkbaar gezien de andere rubbertjes. Maar dat heeft dus ook niet geholpen. wat is de oplossing, ik moet wel door met wassen! 

0 Likes
8 Antwoorden
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @Jacintha,

Bedankt voor jouw melding hierover. Een wasmachine is een belangrijk onderdeel van het huishouden. Ik help je graag! Wat de aankoopdatum van jouw wasmachine? Ik kijk dan de mogelijkheden voor je na.

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes
Jacintha
First Poster
Opties

Modelnaam = WW11BB944AGBS2 

Serienummer XXXXXXX

0 Likes
Jacintha
First Poster
Opties

2023 aankoop

0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Bedankt voor jouw reactie Jacintha,

Kan je mij nog voorzien van een exacte aankoopdatum? Ik vraag dan intern een nieuwe verdeelbakje voor je aan. Wellicht verhelpt dat de issue.

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes
Jacintha
First Poster
Opties

26-01-2023 dank voor t toezenden.hoop dat het de oplossing is 🙏🏼

0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Bedankt voor de gegevens Jacintha,

Kan je mij via een privébericht voorzien van jouw adresgegevens, volledige naam en telefoonnummer?

Dan is jouw aanvraag compleet.

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes
Jacintha
First Poster
Opties

en wat is het email adres dan voor het prive laten weten van mn huisadres? dat kan dus niet via deze chat? maar hoe wel? 

0 Likes
Jacintha
First Poster
Opties

hoe doe ik dat “prive” en niet in de chat? 

0 Likes