Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Cashback actie Samsung QuickDrive WW81M76NN2A

(Onderwerp aangemaakt op: 15-07-2021 09:21 AM)
719 Weergaven
ArneTesch
First Poster
Opties

Ik wil mijn toestel registreren voor de cashback actie, maar krijg telkens de melding dat het serienummer uit 15 cijfers bestaat. Op de sticker met het serienummer zijn er echter slechts 14 cijfers te zien. (zie foto)

0 Likes
8 Antwoorden
Oplossing
KevinW
Samsung Members Star ★
Opties

Hoi @ArneTesch,

In de machine zelf moet nog een sticker zitten; daar staat het laatste teken van het serienummer op zodat het er 15 in totaal zijn.

kevin-sig
BruceH
Community Manager
Opties

Laat even weten of het is gelukt, anders helpen we je graag verder.

rsz-846676
0 Likes
iakalmijn
First Poster
Opties

Ik probeer de cashback voor mijn aangekochte Samsung te genereren en loop tegen 2 dingen aan:

1. Bij het invullen van mijn gegevens geeft hij aan dat het serienummer niet klopt. Ik heb hier 100% zeker het juiste serienummer ingevoerd.

2. Ik moet de winkel van aankoop doorgeven. Deze staat niet in de lijst. Namelijke PLatteTV te Zoeterwoude.

Hoe dit op te lossen?

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Hi @iakalmijn,

Kun je mij een foto van het serienummer sturen en een screenshot van de foutmelding die je krijgt via een privébericht? Dan kijk ik even wat ik voor je kan doen!

rsz-846676
0 Likes
Hannelore1
First Poster
Opties

Ik heb hier net hetzelfde probleem. 1) juiste serienummer doch foutmelding 2) de winkel staat niet in de lijst. Vind ook niet direct een sticker op het toestel zelf.

Het gaat bij mij om een Samsung Jet-70 series steelstofzuiger

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Hi @Hannelore1,

Waar en wanneer heb je de stofzuiger aangeschaft?

rsz-846676
0 Likes
Hannelore1
First Poster
Opties

Dank voor uw reactie. Ondertussen heb ik zowel serienummer als aankoopplaats gevonden (IPHO Anderlecht). Nu krijg ik een foutmelding "The Label is not cut out accordingly" -bedoelt men het label van het serienummer?-

Ik probeer via de link terug op m'n aanvraagpagina te komen maar moet alles opnieuw invullen? 

Hoe vind ik m'n pagina terug en wat doe ik nog verkeerd?

In bijlage foto van S/N en barcode

-de bijlage "jpg" kan niet verstuurd worden ... geen idee waarom?-

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Hi @Hannelore1,

Je kunt de link gebruiken uit de mail om de juiste foto te uploaden. De foutmelding die je krijgt, is omdat je waarschijnlijk het label van de doos, met het serienummer etc. niet (volledig) hebt uitgeknipt.

Kom je er zo uit? Deel anders jouw registratienummer met mij, dan kijk ik het voor je na 👍

rsz-846676
0 Likes