Zamknij

Czego szukasz?

anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Wasmachine aanzetten met de app

(Temat utworzony: 12-03-2020 09:46 AM)
11745 Wyświetlenia

Też mam ten problem

Markie2
Apprentice
Opcje

Ik heb een probleem met de Smart Things-app van Samsung. Samsung schrijft zelf namelijk dit op zijn website: 

"Je hebt de wasmachine al gevuld, maar je kwam er niet aan toe om het apparaat ook aan te zetten, omdat je je moest haasten. Hoe vaak komt dat in de dagelijkse praktijk niet voor? Met de Smart Control van Samsung doe je dat gewoon alsnog, vanuit de file naar je werk!"

Maar hoe activeer ik de wasmachine op afstand? Want hij is altijd offline, behalve als je hem zelf aanzet. Mijn vraag is of ik iets verkeerd doe of dat Samsung iets beweert wat in praktijk niet kan.

Ik hoop dat jullie kunnen helpen! Gr Mark 

Ps. Ik heb de ww9bm760nom

0 Like

2 Rozwiązania

Zaakceptowane rozwiązania
Rozwiązanie
BruceH
Community Manager
Opcje

Hi @Markie2,

Je dient eerst Smart Control in te schakelen op de wasmachine, dan kun je hem op afstand aan zetten.

rsz-846676

Wyświetl rozwiązanie w oryginalnym poście

0 Like
Rozwiązanie
Markie2
Apprentice
Opcje

Bedankt Bruce,

De fout lag bij mij. Ik zag geen uitleg staan hoe ik de machine op afstand kon inschakelen. Nu hij verbonden is met WiFi snap ik de stappen die genomen moeten worden. 

1. Was en wasmiddel in wasmachine;

2. Machine inschakelen en 1 keer kort op 'smart control' klikken. De deur vergrendelt nu;

3. De machine gaat uit, maar is via de app weer wakker te maken en je kunt het gewenste programma starten. 

Bovenstaande voor als mensen tegen hetzelfde aanlopen als ik. 

Groet Mark

Wyświetl rozwiązanie w oryginalnym poście

13 Odpowiedzi
Rozwiązanie
BruceH
Community Manager
Opcje

Hi @Markie2,

Je dient eerst Smart Control in te schakelen op de wasmachine, dan kun je hem op afstand aan zetten.

rsz-846676
0 Like
Markie2
Apprentice
Opcje

Dank voor je bericht. Ik krijg in de app alleen de melding dat de machine is uitgeschakeld. Wat doe ik dan verkeerd? Want de machine schakelt na enige tijd uit en dan kan ik m ook via de app niet meer bedienen. 

0 Like
BruceH
Community Manager
Opcje

Kun je de volgende stappen proberen?

Wasmachine aanzetten, verbinden met hetzelfde wifinetwerk(2,4 GHz), Smartcontrol inschakelen > melding AP staat nu op je wasmachine

rsz-846676
0 Like
Rozwiązanie
Markie2
Apprentice
Opcje

Bedankt Bruce,

De fout lag bij mij. Ik zag geen uitleg staan hoe ik de machine op afstand kon inschakelen. Nu hij verbonden is met WiFi snap ik de stappen die genomen moeten worden. 

1. Was en wasmiddel in wasmachine;

2. Machine inschakelen en 1 keer kort op 'smart control' klikken. De deur vergrendelt nu;

3. De machine gaat uit, maar is via de app weer wakker te maken en je kunt het gewenste programma starten. 

Bovenstaande voor als mensen tegen hetzelfde aanlopen als ik. 

Groet Mark

BruceH
Community Manager
Opcje

Thanks voor de feedback, ik heb hem als oplossing geaccepteerd zodat andere klanten dit eenvoudig kunnen terugvinden.

rsz-846676
0 Like
Eric12345
First Poster
Opcje

Hallo,

Ik heb exact hetzelfde probleem.

Ik druk kort op de betreffende knop en de deur gaat inderdaad op slot. De wasmachine gaat alleen niet uit?

0 Like
JoeriS
Mastermind
Opcje

Goeiemiddag @Eric12345, eens zien hoe we dit ook voor jou een succes kunnen maken. Krijg je bij het inschakelen van SmartControl wel de AP melding op het display?

members-moderator-signature-launch-february22-800x200
Eric12345
First Poster
Opcje

Hallo Joeri,

Ja ik krijg inderdaad de AP melding op het display nadat ik SmartControl inschakel op de machine.

0 Like
MartijnK
MegaStar
Opcje

Hey Eric12345, goedemorgen.

Wat is het modelnummer van jouw wasmachine? En heb je de tips van @Markie2 ook geprobeerd?

Houd je ons op de hoogte?

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Like