Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Autodose kan niet uit? *Opgelost

(Onderwerp aangemaakt op: 29-09-2024 10:47 AM)
507 Weergaven
JMH1
First Poster
Opties

Hallo.

Ik heb afgelopen week de Samsung WW11DB8B95GBU3 Bespoke QuickDrive  wasmachine gekocht, maar nu blijkt dat bij dit type de autodosering niet uitgeschakeld kan worden?

Er is geen menukeuze voor 'dosering per wasbeurt' en 'dosering per spoelbeurt'. Er is alleen een menukeuze om de wasmiddel en wasverzachter van bakje te wisselen.

Dat houdt in dat ik maar gebruik maken van 1 soort wasmiddel? Of wit, of kleur, of zwart of wol. Op deze manier heb ik wel spijt van mijn aankoop. Is er iemand die hier een oplossing voor heeft?

*Update: Opgelost, via de app kan de autodose uitgezet worden :smiling-face:

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @JMH1,

Bedankt voor jouw bericht en nog gefeliciteerd met de aankoop van jouw nieuwe wasmachine! Het is mooi om te lezen dat je de oplossing hebt gevonden (Via de app kan de autodose uitgezet worden). Ik wens je nog veel plezier met jouw wasmachine.

Met groet,

Ajay

Community Manager

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
2 Antwoorden
Oplossing
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @JMH1,

Bedankt voor jouw bericht en nog gefeliciteerd met de aankoop van jouw nieuwe wasmachine! Het is mooi om te lezen dat je de oplossing hebt gevonden (Via de app kan de autodose uitgezet worden). Ik wens je nog veel plezier met jouw wasmachine.

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes
Jefhmlrk
First Poster
Opties
Blijvend uit of eenmalig? Mooi systeem maar gebruik liever alleen waspoeder voor wit en gekleurde was
0 Likes