op 29-03-2020 12:42 PM
Hi All,
Ben zeer tevreden met mijn QE49Q70R alles werkt naar behoren echter ik kan de ziggo "on demand" niet ontedekken.
Ik heb een CI+ en zou dan ook naar uitzending gemis moeten kunnen kijken. Mijn TV zit in het goede gebied en ik heb internet dus dat is ok. Bij de Ziggo Community wordt gezegd dat ik een rode knop moet indrukken. Kennelijk kan dit met de 4 kleuren op de afstandbediening. 1 keer, door op de 4 kleuren knop te drukken, kreeg ik (tussen allerlei andere opties) idd een "on demand" selectie te zien, maar wist niet hoe deze te activeren.
Nu is mij vraag of iemand, liefst stap voor stap, uit kan leggen hoe ik de "on demand" kan activeren. Als ik het goed heb begrepen moet het mogelijk zijn een Ziggo "rode knop" te creeeren. Tevens wordt gezegd dat je bij instellingen "on demand" moet activeren, ook dit kan ik niet ontdekken in het Samsung menu.
Greetz Charles
op 31-03-2020 02:18 PM
Hi @CBParker,
Op de afstandsbediening van je TV heb je een aantal kleurtjes staan, druk daarop en kies vervolgens voor rood.
Kijk anders nog eens naar dit topic op de Community van Ziggo: https://community.ziggo.nl/audio-en-tv-apparatuur-97/ondemand-op-tv-38958