Na aankoop van The Frame een gratis maand Art Store gestart. Vergeten deze stop te zetten en er werd abonnementsgeld afgeschreven. Ik heb toen het... Bekijk bericht
Tv verliest verbinding soundbar bij aanzetten. Hebben een Q950 tv met Q80R soundbar. Eerste maand alles ok... nu, bij iedere opstart staat het... Bekijk bericht
Goede avond, vandaag een nieuwe The Frame QE65LS03RAS gekocht bij plattetv in Eindhoven. Alles goed echter rond 1900 viel de TV ineens op offline... Bekijk bericht
Tv valt uit en springt terug aan Samsung logo komt tevoorschijn, er is een tv box van Telenet op aangesloten heeft dit er iets mee te maken, is... Bekijk bericht
Hallo, mijn afstandbediening van de televise doet het niet meer. Alleen nog aan en uit. Harder, zachter werkt niet meer. Het rode lampje bovenin... Bekijk bericht
Hallo,
Ik heb helaas een probleem met mijn 3.5 jaar oude Samsung UE65JU6400K tv en Samsung wil me niet helpen.
Hij valt ineens uit en... Bekijk bericht
1 week geleden nieuwe tv gekocht (19/3) de UE43RU7440, en laten installeren . op 1,5 meter afstand dus werkte niet echt handig en die man was... Bekijk bericht
Sinds oktober 2019 in het bezit van een Samsung QE55Q70R QLED TV. Zowel bij Ziggo, Netflix en Playstation 4 ondervind ik hetzelfde probleem.... Bekijk bericht
Goedemiddag,
ik probeer mijn mediabox van ziggo te koppelen zodat ik deze kan bedienen en automatisch aan en uit gaat als de tv aan gaat. Helaas... Bekijk bericht
Ongeveer 2 maanden geleden heb ik de ue43ru7100wxxn SmartTV aangeschaft.
Ik gebruikte hem enkel voor de Playstation, maar sinds kort heb ik er... Bekijk bericht
Sinds gisteren geeft onze tv geen geluid meer via onze soundbar. Tv Samsung QE55Q70RAL-4KQLED. Soundbar HW-Q90R. sinds september 2019 heeft het... Bekijk bericht
Ue55ku6400sxxn
T-jzmdeuc-1242.0
Sinds een week werkt videoland rrl XL etc niet meer Netflix doet het nog wel. Heb de smart hub al gereset... Bekijk bericht
Grrrr! De TV herkent geen draadloze netwerken meer. Op advies wat ik op dit forum zag, de TV gereset. Helaas was dat niet de oplossing )-:
... Bekijk bericht
Sinds een tijdje ondervind ik momenteel problemen met verschillende apps.
Met name videoland and youtube kunnen na verloop van tijd niet meer... Bekijk bericht
Ik krijg het niet voor elkaar om het geluid via de boxen van de bose te laten gaan...de one connect box herkent het bose systeem maar dat is ook... Bekijk bericht