op 05-08-2020 12:09 PM
Goedemiddag, onze tv geeft witte cirkels in het scherm. TV is in jan 2017 aangeschaft.
Heb inmiddels op deze community gelezen over de UE50KU6020 met zelfde probleem en opgelost.
Mijn vraag is kan ik eerst nog wat zelf proberen voordat ik contact zoek met de leverancier met de hoop dat er een Samsung monteur komt en het probleem kosteloos oplost?
Alvast bedankt voor de reactie.
op 05-08-2020 12:23 PM
Goedemiddag @JD2712 ,
Klinkt niet best! Is de volledige Model Code van de tv UE50KU6000WXXN? Zie de sticker op de achterzijde van de tv.
Is de huidige softwareversie van de tv de 1242.0? Ga naar Instellingen->Ondersteuning->Over deze tv.
Zou je voor mij eerst een beeldtest willen doen? Ga naar Instellingen->Ondersteuning->Zelfdiagnose->Beeldtest starten.
Dit moet echt volgens onderstaande eisen, anders is het niet goed te beoordelen. Dus ook zonder aangesloten devices:
Eisen beeldtestfoto's Daarna graag, ter beoordeling, foto's uploaden van de strandfoto en de grayscales.
Zou je, om uit te sluiten, het volgende willen doen:
Graag hoor ik van je..
19-09-2020 07:37 AM - bewerkt 19-09-2020 07:48 AM
op 19-09-2020 09:40 AM
Goedemorgen @DaveDH , Dave,
Bedoel je met 'dit model' ook de UE50KU6000WXXN? Zie de sticker op de achterzijde van de tv.
Wat is de huidige softwareversie van de tv? Ga naar Instellingen->Ondersteuning->Over deze tv.
Zou je voor mij een beeldtest willen doen? Ga naar Instellingen->Ondersteuning->Zelfdiagnose->Beeldtest starten.
Dit moet écht volgens deze eisen, anders is het niet goed te beoordelen: Eisen beeldtestfoto's
Dus ook zonder aangesloten devices. Daarna graag, ter beoordeling, foto's uploaden van de strandfoto en de grayscales.
Zou je, om uit te sluiten, het volgende willen doen:
Graag hoor ik van je..
op 11-11-2021 11:23 AM
op 11-11-2021 11:25 AM
Goedemorgen @JeroenRill ,
Zou je dan ook een beeldtest willen doen? Bij Instellingen->Ondersteuning->Zelfdiagnose->Beeldtest starten.
Dit moet écht volgens deze eisen, anders is het niet goed te beoordelen: Eisen beeldtestfoto's
Dus ook zonder aangesloten devices. Daarna graag, ter beoordeling, foto's uploaden van de strandfoto en de grayscales..
op 12-11-2021 08:33 AM
op 15-11-2021 02:07 PM
op 06-09-2022 09:28 PM
op 06-09-2022 09:36 PM
Goedenavond @GJvdB ,
Heb je wat meer gegevens over de tv? Wat is de volledige Model Code van de tv?
Deze staat in het zwart omlijnde vak op de sticker achterop de tv.
Als de tv aan de muur hangt, dan even het aankoopbewijs checken of hier kijken:
Instellingen→Ondersteuning→Over deze tv. Graag incl. de letters XXN. Wat is de huidige softwareversie van de tv? Ga naar Instellingen→Ondersteuning→Over deze tv.
Zou je een beeldtest willen doen? Ga naar Instellingen→Ondersteuning→Apparaatonderhoud→Het beeld testen.
Dit moet écht volgens deze eisen, anders is het niet goed te beoordelen -> Eisen beeldtestfoto's
Dat wordt dus morgen. Belangrijk: dus ook zonder aangesloten devices.
Daarna graag, ter beoordeling, de foto’s hiervan posten.
Zou je, om uit te sluiten, alvast het volgende willen doen?: