Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Witte cirkels TV UE50KU6000

(Onderwerp aangemaakt op: 19-09-2020 07:37 AM)
1564 Weergaven
JD2712
Student
Opties

Goedemiddag, onze tv geeft witte cirkels in het scherm. TV is in jan 2017 aangeschaft.

Heb inmiddels op deze community gelezen over de UE50KU6020 met zelfde probleem en opgelost.

Mijn vraag is kan ik eerst nog wat zelf proberen voordat ik contact zoek met de leverancier met de hoop dat er een Samsung monteur komt en het probleem kosteloos oplost?

Alvast bedankt voor de reactie.

0 Likes
18 Antwoorden
DickKoster
MegaStar
Opties

Goedemiddag @JD2712 ,

Klinkt niet best! Is de volledige Model Code van de tv UE50KU6000WXXN? Zie de sticker op de achterzijde van de tv.
Is de huidige softwareversie van de tv de 1242.0? Ga naar Instellingen->Ondersteuning->Over deze tv.

Zou je voor mij eerst een beeldtest willen doen? Ga naar Instellingen->Ondersteuning->Zelfdiagnose->Beeldtest starten.
Dit moet echt volgens onderstaande eisen, anders is het niet goed te beoordelen. Dus ook zonder aangesloten devices:
Eisen beeldtestfoto's  Daarna graag, ter beoordeling, foto's uploaden van de strandfoto en de grayscales.
Zou je, om uit te sluiten, het volgende willen doen:

1. De tv resetten. Ga naar Instellingen->Ondersteuning->Zelfdiagnose->Resetten
  2. Eventueel de tv een poos spanningsloos zetten

Graag hoor ik van je..

Groet, Dick
I don't know everything. Just trying to help.
DaveDH
Student
Opties
goedemorgen, wij hebben met dit model last van cirkels in het scherm. TV is nog geen 3 jaar oud. Op het net zijn meer voorbeelden te vinden van mensen die hier last van hebben. Lijkt dus op een productiefout. Hoe gaat Samsung Nederland hiermee om?

Gaan maar dit weekend de bon opsnorren en kijken waar wij garantie kunnen claimen.

*edit* op de foto is het lastig te zien blijkt nu...

*edit* dmv foto's gezien dat deze halverwege juni 2017 gekocht is. toch net iets meer dan 3 jaar...
0 Likes
DickKoster
MegaStar
Opties

Goedemorgen @DaveDH , Dave,

Bedoel je met 'dit model' ook de UE50KU6000WXXN? Zie de sticker op de achterzijde van de tv.

Wat is de huidige softwareversie van de tv? Ga naar Instellingen->Ondersteuning->Over deze tv.

Zou je voor mij een beeldtest willen doen? Ga naar Instellingen->Ondersteuning->Zelfdiagnose->Beeldtest starten.
Dit moet écht volgens deze eisen, anders is het niet goed te beoordelen: Eisen beeldtestfoto's 
Dus ook zonder aangesloten devices. Daarna graag, ter beoordeling, foto's uploaden van de strandfoto en de grayscales.
Zou je, om uit te sluiten, het volgende willen doen:

• De tv resetten. Ga naar Instellingen->Ondersteuning->Zelfdiagnose->Resetten
  • Eventueel de tv een poos spanningsloos zetten

Graag hoor ik van je..

Groet, Dick
I don't know everything. Just trying to help.
JeroenRill
First Poster
Opties
Ik heb het zelfde probleem met precies hetzelfde type tv.
Dick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Goedemorgen @JeroenRill ,

Zou je dan ook een beeldtest willen doen?  Bij Instellingen->Ondersteuning->Zelfdiagnose->Beeldtest starten.
Dit moet écht volgens deze eisen, anders is het niet goed te beoordelen: Eisen beeldtestfoto's 
Dus ook zonder aangesloten devices. Daarna graag, ter beoordeling, foto's uploaden van de strandfoto en de grayscales..

signatureee
Groet, Dick

JD2712
Student
Opties
Een hele tijd hebben wij op deze manier tv gekeken, maar tijdje geleden is het er helemaal mee opgehouden.

Door diverse gebeurtenissen tot nu toe nog niets mee kunnen doen. TV nu netjes opgeborgen.

Wat heb jij gedaan?
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi there, goedemiddag.

Oeeei, dat is natuurlijk niet helemaal de bedoeling. Wanneer je de witte vlekken ook in de beeldtest terug ziet zal een reparatie de volgende stap worden. 

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
GJvdB
First Poster
Opties
Ook wij hebben hier dat probleem. Tv nog geen 3 jaar oud
0 Likes
Dick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Goedenavond @GJvdB ,

Heb je wat meer gegevens over de tv? Wat is de volledige Model Code van de tv?
Deze staat in het zwart omlijnde vak op de sticker achterop de tv.
Als de tv aan de muur hangt, dan even het aankoopbewijs checken of hier kijken:
InstellingenOndersteuningOver deze tv. Graag incl. de letters XXN. Wat is de huidige softwareversie van de tv? Ga naar InstellingenOndersteuningOver deze tv.
Zou je een beeldtest willen doen? Ga naar InstellingenOndersteuning→Apparaatonderhoud→Het beeld testen.
Dit moet écht volgens deze eisen, anders is het niet goed te beoordelen -> Eisen beeldtestfoto's 
Dat wordt dus morgen. Belangrijk: dus ook zonder aangesloten devices.
Daarna graag, ter beoordeling, de foto’s hiervan posten.
Zou je, om uit te sluiten, alvast het volgende willen doen?:

1. De tv resetten. Ga naar InstellingenOndersteuning ZelfdiagnoseResetten
  2. Eventueel de tv een poos spanningsloos zetten
signatureee
Groet, Dick